Planificarea și achiziția unei vacanțe…

... printr-o agenție de turism digitală
[ strategie turism ]

Planificarea și achiziția unei vacanțe…

Manager unitate de cazare
/ agenție de turism, cititor?

Piața de travel în România: numărul de căutări de pe dispozitivele mobile
l-a depășit pe cel de căutări de pe Desktop.

“În 2016, 48% dintre căutări au fost realizate de pe mobil, în timp ce 47% au fost realizate de pe Desktop. Agențiile de turism, și nu numai, trebuie să regândească strategiile de marketing astfel încât să fie “mobile first”, deoarece volumul de căutari de pe desktop este în scădere.

În cel mai scurt timp mobilul va ajunge pilonul central în planificarea și achiziția unei vacanțe. Acest lucru va aduce o schimbare în comportamentul și așteptările consumatorilor.

Căutările de pe Mobil pentru subverticala pensiuni au crescut anul trecut cu 85% in 2016 față de 2015. Din totalul căutărilor pe nișa de pensiuni, 53% au fost realizate de pe mobil. În primele saptamani din 2017 am înregistrat o creștere a căutarilor cu 100% si preconizăm ca pe tot anul vom avea o creștere de 65%.

Un procent semnificativ de 35% dintre aceștia fac achiziția de vacanțe la sediul agenției, în condițiile în care 97% din consumatori fac research-ul online. Dacă ne referim la destinații, cea mai căutată este Grecia, volumul de căutări fiind in crestere cu 200% în 2016 față de 2015. Au mai fost înregistrate creșteri pentru Cipru și destinațiile din Spania – Mallorca, Tenerife, Gran Canaria sau Costa Brava. Însă am observat o scădere cu 30% la începutul acestui an in Turcia, cel mai probabil pe fondul situației tensionate din țară.”

Daniel Slăvenie – Managing Partner MoLoSo

Fie că ești un hotel, o companie aeriană, o pensiune, agregator sau agenție de turism campaniile de marketing trebuie să fie focusate, pe ce Google numește “micro-moments”.

I-want-to-get-away moments: Când oamenii caută idei despre următoarea lor destinație
Time-to-make-a-plan moments: Când oamenii deja și-au ales destinația și încep să caute detalii
Lets-book-it moments: Când au finalizat documentarea și sunt pregătiți să rezerve
Can’t-wait-to-explore moments: Când deja sunt în vacanță și împărtășesc experiența lor cu alții prin intermediul rețelelor de socializare.

Piața de travel în România infografic MoLoSo POVESTEA LOCURILOR

Ultima soluție
pentru turismul românesc
!

* turism digital

P⊕vestea Locurilor nu este o agenție de turism digitală!
P⊕vestea Locurilor este o platformă de cultură, educație și generare de experiențe 360 °.

Manager unitate de cazare / pensiune: dezvoltă p⊕vestea la 360 ° în jurul unității tale de cazare și ai rezolvat nivelul de încărcare anual al unității.

Agenție de turism: ne interesează parteneriatul cu 3 agenții de turism din Timișoara, Cluj și București. Analizează conceptul Locul de naștere al poporului român și hai să p⊕vestim despre promovarea lui online / offline.

Cititor: viitorul copiilor este de fapt viitorul nostru! Copilul tău trebuie să viseze… ! Copilul tău are nevoie de o ancoră, are nevoie să îşi cunoască cu adevărat rădăcinile. Copilul tău trebuie să viseze la 8500 de ani de continuitate pentru un viitor sigur… altfel o să rămână singur în necunoscut… Nu-ţi lăsa copilul singur în necunoscut… ! Rămâi alături de noi și caută idei, alege-ți destinația, rezervă și ulterior împărtășește experiența ta. Prima etapă, înscrie-te în baza noastră de e-mail pentru idei despre o vacanță unică prin locul de naștere al poporului român:

Foto: Fundătura Ponorului * Mircea Bezergheanu.

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA