[ prin natură @ Klaus PARDOS ]

[ explore the Carpathian garden ]
Weekend de p⊕veste

[ prin natură @ Klaus PARDOS ]

Explore the Carpathian garden…

Cu o contribuție totală de 5,1% a turismului la PIB, România figurează pe ultimul loc în Europa… devansată printre altele de Albania (16,7% din PIB), Bulgaria (13,3%), Ungaria (10,6%), Cehia (8,4%) și Slovacia (6%). Contribuția totală a turismului la angajări plasează de asemenea România pe ultima poziție în rândul țărilor vecine și pe locul 136 în lume.

Brandul turistic al României, cu sloganul “explore the Carpathian garden”, a fost lansat la Shanghai, invită la explorarea “grădinii carpatice” în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc de natură, soare şi mare…

Sunt convins că îți plac ambele materiale video… primul de mai sus și ultimul de jos. Există doar o singură diferență între ele. Primul este o strategie de comunicare falimentară… identică cu sloganul “explore the Carpathian garden” care a dus România pe ultimul loc în Europa.

Te las pe tine să analizezi al doilea material video și același timp să îți imaginezi șansele de performanță a noii strategii de comunicare potențiale… despre majuscule…

“Natura separată de istorie
nu poate să intre în competiţie
cu Elveţia, Croaţia”
Daniel Roșca

Să vizitezi România îți trebuiesc zeci de ani. Să înțelegi acest popor nu îți ajunge o viață… astfel incat nu ne cunoaște nimeni. Numai noi ne cunoaștem, cu tot ce este al nostru, cu părțile bune și mai puțin bune. Tot din acelasi motiv, nu ne-au cucerit niciodată… iar noi ne am păstrat graiul și portul NOSTRU.

360 °

De la cascada Bigăr la morile de apă de la Rudăria… locul 1 în clasamentul 8 cascade unice în lume realizat de către the World Geography.

Explore the Carpathian garden, ultimul loc în Europa… despre majuscule:

Strategia de turism a ROMANIEI @ Daniel ROSCA

 

Prin Ținutul Momârlanilor [ povestea-locurilor.ro/Tinutul-Momarlanilor ] [ povestea-locurilor.ro/Circuit-HUNEDOARA * #ValeaJIULUI cc Kingtravel Lugoj ]

Posted by Daniel Roșca on Saturday, April 28, 2018

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA