Restocracy

P⊕vestea @ George BUTUNOIU
[ strategie turism ]

Restocracy

Weekend de P⊕veste

P⊕vestea Restocracy: un sistem de evaluare a restaurantelor de către George Butunoiu și alți evaluatori independenți, de prezentare și de autoprezentare a restaurantelor, lansat în martie 2017. Lista Restocracy include 200 cele mai bune restaurante din București, însă la un moment dat vom replica sistemul și în alte orașe ale României, fie ele foarte mari sau mai mici.

George BUTUNOIU

George Butunoiu a fost printre primii români care au înființat o afacere de recrutare încă din 1992. Sa alăturat Ward Howell Euroselect în 1996 ca partener de conducere al biroului Ward Howell România, o afacere pe care a cumpărat-o în 2003. Apoi a devenit partener de conducere al lui Alexander Hughes România. El si-a creat propria companie, George Butunoiu ltd. în 2006, alături de alți parteneri de afaceri. După studiile sale, George Butunoiu și-a petrecut o scurtă durată în calitate de cercetător în fizica nucleară. În 1990, cariera sa de afaceri a început foarte repede după Revoluția Română. A creat mai multe companii, dintre care unul devenind lider de piață în software-ul de afaceri. Din 1992, domnul Butunoiu lucrează exclusiv în căutarea executivă și consultanță în domeniul resurselor umane.

P⊕vestea

De la mâncarea tradițional românească la aperitivele din bucătăria koreana, cu ziarul Scânteia din perioada interbelică pe masă (* video Restocracy mai jos) la un weekend de p⊕veste. Da, în momentul în care vrei să nu ai surprize, te documentezi – atât în privința restaurantelor cât și în privința destinației tale de vacanță. Sintetizând, traficul celor două portaluri este similar. Avem într-o oarecare măsură o direcție similară de dezvoltare în online și de aici a fost un pas în primul parteneriat cu Restrocracy – barterul de trafic / promovare.

Îl cunosc pe domnul Butunoiu de aproximativ 5 ani, din momentul în care am apelat la serviciile de audit profesional în segmentul de resurse umane ca să am și eu o imagine reală a momentului respectiv din cariera profesională. Tot atunci Domnul Butunoiu a luat contact cu P⊕vestea Locurilor, la vremea respectivă – conceptul de susținere al producătorilor tradiționali din segmentul de FMCG Food. Nu am renunțat încă la idee dar este în planul doi aici în cadrul P⊕veștii Locurilor… trai pe vătrai! Te invităm să descoperi astăzi Restrocracy și deasemenea te invităm să ai un weekend de poveste!

360 °

[ perioada interbelică ] la 360 °
Foto header: Mircea Bezergheanu.
Băutorii de lapte din vremurile imemoriale

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA