Posibilități nelimitate în turism…

T R A N S A L P I N A - Masivul Poiana Ruscă

Fără limite în turism

Atunci când îți propui foarte multe obiective este mai mult decât clar că ai toate șansele să nu atingi niciunul. Având în vedere complexitatea provocării în turism din România, incoming inexistent, ultimul loc în Europa * pondere turism în PIB, Dracula – vampirul lui Bram Stoker care ne-a îngropat și la propriu și la figurat… dar tu ai impresia că în România turismul înflorește prin cozile de la Castelul BRAN… de astăzi începând în această rubrica numită strategie turism o să îmbinăm turism cu procesul de marketing strategic iar fiecare post o să aibă doar un singur obiectiv.

Astăzi despre brandul de companie
România vs brandul de produs – comunicare.

Că să avem o șansă să rezolvăm în următoarea perioadă dilema turismului în România trebuie să înțelegem în prima etapă care sunt diferențele dintre brandul de companie – ROMÂNIA și brandul de produs – strategia de comunicare. Sintetizând România Old Europe vs Povestea Locurilor.

Posibilitățile într-adevăr sunt nelimitate!
Te invit mai jos să analizezi informațiile tehnice.
* diferențele dintre cele două mărci

360 °

Masivul Poiana Ruscă – Transalpina Banatului
Brandul de companie vs Brandul de produs L I M I T L E S S

Limitlees by Moloso

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA

1 thought on “Posibilități nelimitate în turism…

Comments are closed.