Strategie Turism Valea JIULUI

Concept - Diamantul NEGRU al României

Diamantul NEGRU al României

Te scufunzi în tăcere, în meditaţie, în pace…

Un areal unic de 50 de kilometri lungime şi 25 lăţime de pădure… cel mai curat aer din România & cea mai bună experiență de condus din România… Valea JIULUI, aici laşi în urmă zgomotele şi forfota marilor oraşe, te scufunzi în tăcere, în meditaţie, în pace… Între stânci cu forme de bătrâni străjeri cu barbă, printre jnepeni şi sute de lacuri ce oglindesc infinitul cerului, în frumoasele legende şi vechi obiceiuri, te regăseşti pe tine…

Ce se întâmplă
cu următoarea generație!?

Concept

• Diamantul NEGRU al României.
• Cel mai curat AER din România!
• Cea mai bună EXPERIENȚĂ de condus din România!
• Transferul de la industria grea / MINERIT, la industria uşoară… turism.

Negru – Aer – Transfer – Experiență

Atunci când atributul de marcă are o conotație negativă – minerit – negru – mineriade – agresivitate – tot procesul de comunicare este îngreunat pentru că trebuie să depășești o barieră mentală în cadrul audienței tale. Dacă discutăm despre Valea JIULUI – ca să poți să ai o șansă reală în transferul de la industria grea – minerit la industria ușoară – PRINCIPALA PROVOCARE este percepția audienței despre regiunea în sine.

Primăvara în STRAJA…

Această percepție din păcate nu se poate schimba conform proverbului românesc, cu o floare – STRAJA – nu se face primăvară… sintetizând, TOATĂ Valea JIULUI trebuie să adere la același valori – cel mai curat aer din România – TOATĂ Valea Jiului trebuie să ofere cea mai bună experiență de condus din România dar mai ales TOATĂ Valea Jiului trebuie să constientize faptul că un cuvânt precum DIAMANT alăturat altui cuvânt NEGRU are șansa să anuleze percepția generată de mineriade.

Sintetizând, DIAMANTUL NEGRU AL ROMÂNIEI este singurul concept integrat pentru viitorul copiilor tăi, transferul real de la industria grea la industria ușoară!

Viitorul copiilor noștri este viitorul nostru!

360 ° Următoarea Generație

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA

1 thought on “Strategie Turism Valea JIULUI

Comments are closed.