Vacanța de toamnă

Vacanța, o oază de liniște sălbatică...

Vacanțele Şcolare la 360 °

Mai crezi in inocență?

Două muzee cu obiceiurile și tradițiile bunicilor lor, legenda ultimei mori de apă din Țara Făgărașului, uriașii de piatră din Valea Jiului – ținutul străvechi al momârlanilor și povestea Sighișoarei sunt recomandările noastre pentru vacanța de toamnă – c i r c u i t e.

O să descoperi împreună cu copilul tău un parc de aventură desprins parcă din filme… foarte aproape de Uriașul din Valea Boului, o oază de liniște – o liniște sălbatică. O să intri în vremuri imemoriale unde sunetul apei se lovește de stâncile pline de ferigi de un verde amețitor. Intri în tărâmul basmelor, al uriașilor și al legendelor. În vacanța de toamnă copilul tău trebuie să viseze!

Sub fiecare fotografie de mai jos o să regăsești povestea locului pe care astăzi îl recomandăm, o poveste la 360 ° obiectivele turistice de interes precum și recomandările noastre de cazare. Începând de la Prometeu și Apolo spre acoperișul lumii și farmecul medievalului. O călătorie de neuitat în vacanța de toamnă pentru tine și copilul tău. Copilul e curat – e blând – e împlinit, dar mai ales copilul este inocent. El nu cunoaşte şiretenia; de aici vine în primul rând superioritatea lui ca stare morală; de aici decurge frumuseţea şi candoarea lui naturală…

Copilul tău trebuie să viseze în vacanță ♦ 7527 de ani de continuitate ♦
pentru un viitor sigur… altfel o să rămână singur în necunoscut… !

Vacanțele școlare sunt ideale pentru a redescoperi România!

Error: (#10) To use 'Page Public Content Access', your use of this endpoint must be reviewed and approved by Facebook. To submit this 'Page Public Content Access' feature for review please read our documentation on reviewable features: https://developers.facebook.com/docs/apps/review.
Type: OAuthException
Code: 10

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA