U N T O L D 🔥 în VALEA JIULUI

Strategie Turism Valea JIULUI 🔥 R E S T A R T 🔥

Împreună pentru
🔥 VALEA JIULUI 🔥

Te invit să analizezi strategia de dezvoltare a orașului meu de naștere Petroșani, strategia Văii JIULUI, precum și transferul de la minerit * industrie grea, la turism * industrie ușoară, meşteşugărit și produse tradiționale, sintetizând, STRATEGIA DE SALVARE A HUNEDOAREI prin conceptul “Valea JIULUI Împreună“, concept lansat acum 3 ani pe Stadionul JIUL din Petroșani, în fața a peste 12000 de petroşăneni.

🔥 U N T O L D 🔥
în VALEA JIULUI

Pentru că latura de turism este o provocare continuă de 30 de ani vă prezentăm rezultatul intermediar al draftului de strategie al echipei noastre. Viziune de ansamblu pentru atragerea turiștilor în Petroșani / Valea JIULUI și în extra-sezon / vara. Descoperă cum poate Valea JIULUI să organizeze un eveniment similar U N T O L D.

23 de priorități locale / regionale
& puncte de interes turistic / economic

Urbanism și peisagistică / transformare centru civic Petroșani din centru dominat de beton și ciment spre parc botanic & peisagistică modernă orientată spre viața la munte, tematica proiectului nostru “aerul de munte, cel mai curat aer din ROMÂNIA” ♦ Achiziția de stații de încărcare a mașinilor electrice atât în oraș cât și în Parâng / Valea JIULUI / susținerea conceptului “cel mai curat aer din România” pentru dezvoltarea segmentului premium de turism ♦ Curățenie & unificarea arhitecturii cartierelor / anvelopări după o logică de cromatică unitară.

Managementul
destinației turistice!

Diversificarea atracțiilor turistice în oraș pentru dezvoltarea economiei adiacente turismului ♦ Dezvoltarea parteneriatului public privat prin transformarea CNPIT Petroșani / Uricani în Organizații de Management a Destinațiilor în Turism / OMD, ONG, în care Primăriile devin parteneri principali ♦ Dezvoltarea și punerea în vânzare de pachete turistice tematice ♦ Dezvoltarea unei platforme de turism integrate / experiențe locale, tradiții și meșteșuguri, suveniruri ♦ Extinderea de la 3 luni a turismului spre 12 luni, turism extra-sezon ♦ Stabilirea parteneriatului noului OMD cu 3 agenții de turism din Cluj, București și Timișoara pentru vânzarea pachetelor de turism de minim 3 nopți / sejur ♦ Dezvoltarea mărcii de turism locale ♦ Încurajarea composesoratelor pentru autorizarea mărcilor de produse tradiționale și distribuția ulterioară a acestor mărci în unitățile de cazare din Vale * meniu din produse tradiționale locale.

A M B A S A D O R I I

Dezvoltarea conceptului de ambasador local împreună cu performerii din sport, cultură / educație. Bursele primăriilor: încurajarea antreprenorilor locali spre dezvoltarea de servicii adiționale turismului, echitație, ghizi autorizați în turism / drumeții, speologie, sporturi extreme, produse tradiționale / meniu tradițional local, transport – circuit oraș – munte – puncte de interes.

♦ Integrarea strategiei de turism locale cu strategia de turism regională a Văii Jiului. Parteneriat Parâng / Straja / Pasul Vâlcan / Uricani – Retezat ♦ Extinderea traseelor de mountain bike în Parâng / Valea JIULUI ♦ Dezvoltarea observatorului cerului din Parâng / astrologie / parteneriat club de specialitate ♦ Susținerea asociației Petro Aqua în promovarea eficientă a Peșterii Bolii ♦ Transformarea legendelor locale în puncte de interes turistic. Sfinxul din Cheile Băniței și cei 5 sfincși din Parâng. Integrarea acestor sfincși în harta urieșilor din Valea Jiului / 40 de sfincși ♦ Punerea în valoare a ținutului ancestral al momârlanilor prin construirea Muzeului Momarlanului.

Zilele Orașului” vs
“Zilele Văii Jiului”

Punerea în valoare a Brădetului ca și locație de evenimente cultural / sportive ♦ Eficientizarea bazei sportive JIUL prin organizarea lunară a târgului cu vânzare de produse locale și transferul organizării zilelor orașului din centru pe stadion ♦ Re-organizarea conceptelor “Zilele Orașului” în “Zilele Văii Jiului” împreună cu celelalte Primarii din Vale. Optimizarea banului public, mai multe primării / investiție mai mare, atractivitate mai mare pentru turistul din exteriorul Văii Jiului / re-întoarcerea banului public în economie și dezvoltarea acesteia.

Dezvoltare Ultra Aqua PARC Valea JIULUI, dezvoltare eveniment anual similar U N T O L D precum și participarea la târguri internaționale de turism în parteneriat cu Consiliul Județean Hunedoara 😉 Strategia de salvare a Văii JIULUI!

🔥 U N T O L D 🔥
în VALEA JIULUI
🔥 R E S T A R T 🔥

Written by Daniel ROȘCA

P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de români pentru a elimina „greaua moştenire“. România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de țară / de turism: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român.

Website: http://b2b-strategy.ro

2 thoughts on “U N T O L D 🔥 în VALEA JIULUI

Comments are closed.