Despre viitorul copiilor în România

Viitorul copiilor noștri este de fapt viitorul nostru!

Generația Z

1999 – 2000

O nouă generație va pătrunde treptat pe piața muncii. Generația nouă care va reprezenta forța de muncă în doar câțiva ani mai este numită și Generația Z sau generația Internetului deoarece în această categorie intră tinerii născuți între 1992 și 2000 care au avut contact încă de la o vârstă fragedă cu tehnologia. Noua generație va fi în general formată din oameni care nu se vor descurca foarte bine să lucreze în echipă tocmai pentru că utilizarea intensă a mediului virtual le-a dezvoltat capacitatea de a se baza pe forțele proprii în îndeplinirea unei sarcini…

Generația Millennials

1981 – 1999

Dacă mergem și mai departe o să ajungem la generația Millennials – născuți între anii 1981 şi 1999 care în prezent sunt în perioada de maturitate profesională. De câte ori nu ai auzit următorii termeni: an sabatic, welbeing – work and life balance… team building „mo­mentul millennial“ marchează venirea lor că generaţie do­minantă a erei de după criză financiară. Gândesc diferit, sunt adepții tehnologiei iar principalele cuvinte care definesc această generație sunt “fără limite”.

Singuri în necunoscut… !

2000 – 2009

După cum deja ai constatat tehnologia a creat noul stereotip, noul om și noile generații. Te las pe tine să tragi concluziile finale despre „mo­mentul millennial“ însă dacă nu revenim cu picioarele pe pământ, încet, încet, lăsăm fără niciun fel de ancoră spre trecut toate generațiile care urmează. Iar dacă nu înțelegi de unde se trage neamul tău – din cea mai veche cultură și civilizație din lume – garantat nu ai nicio direcție, nici în viața personală și nici în viața profesională, indiferent de evoluția tehnologiei în următorii zeci de ani! Viitorul copiilor noștri este de fapt viitorul nostru. Ei au nevoie de o ancoră în trecut pentru a nu rămâne singuri în necunoscut…

360 °

Vezi mai mult despre „mo­mentul millennial
8500 de copii pentru 7527 de ani de continuitate

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA

1 thought on “Despre viitorul copiilor în România

Comments are closed.