Strategia de incoming a României…
… o p⊕veste fără sfârșit în turism!
2017
Reprezentanții celor mai importante instituții şi organizaţii din turismul românesc au decis, la unison, că turismul de incoming trebuie să devină un motor economic al României, ca parte a strategiei de dezvoltare pe termen mediu și lung a țării noastre, iar măsurile de revigorare a turismului sunt necesare atât din partea instituțiilor statului implicate, cât și din partea operatorilor economici.
Această concluzie generală, alături de altele cu aplicabilitate imediată, a fost luată în cadrul celei de-a cinea ediții a Romanian Travel Forum, organizată de Innovation Travel, în parteneriat cu Incoming Romania Association și Consulatul Onorific al Republicii Bulgaria la Ploiești, în data de 15 martie 2017, desfășurată în cadrul sofisticatului Le Château – Castelul din Inima Capitalei, cel mai complex centru dedicat evenimentelor – MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions).
2018
Suprafața României este jumătate cât a Franței. În fiecare an, Franța este vizitată de peste 80 de milioane de turiști, în timp ce în România ajung între 2 și 3 milioane de străini.
Potrivit INS, numărul de turiști străini în România a crescut, în 2017, cu 11,3% față de anul anterior, la 2,75 milioane. În Bulgaria ajung în jur de 9 milioane de turiști străini, iar în Ungaria, 11-12 milioane de străini… De 4 ori mai slabi ca UNGARIA și de 3 ori decât BULGARIA… p⊕veste fără sfârșit!
În momentul în care dispui de toate formele de relief, 4 anotimpuri și o cultură și civilizație a neamului tău care merge în spate în timp peste 7000 de ani eu personal nici nu știu ce să mai spun. Te las pe tine cititorule să tragi concluziile… de ce în România ajung de 4 ori mai puțini turiști decât în Ungaria… indiferență, mediocritate și anonimat sau țiganiadă?
Materialele folosite în videoclipul de prezentare al potențialului pe incoming sunt din Templul de piatră de la Șinca Veche, Sarmizegetusa REGIA, Castelul Huniazilor, Cetatea RUPEA, Valea JIULUI – Parâng, Retezat, București – Herăstrău, Muzeul Momarlanului – Petroșani.
360 °
Strategie 360 ° [ incoming ] Agenție Turism
Indiferență, mediocritate și anonimat…
{ Țiganiada } Brandul de turism { ROM }