Vampir vs Voievod

DRACULA vs Vlad Țepeș

Împreună!?

Susține și TU proiectul!

Nu-i mai lăsa pe alții să-ți rescrie istoria!

Pentru noi, B2B Strategy™, după 10 ani în care am susținut singuri Cultura și Civilizația Neamului R⊕mânesc prin 700 de articole, 300 de materiale video, 13 conferințe naționale și internaționale, zeci de mii de kilometri prin România, mii de ore de muncă și milioane de vizualizări, a sosit momentul să trecem la următorul nivel. Unificăm toate resursele noastre într-un singur portal destinat românilor.

Vampir vs Voievod

Dacă îți ofer o excursie ultra-all-inclusive la un hotel de 5 stele în Siria pleci mâine împreună cu toată familia ta? Rămâi cu mine încă câteva momente. Care este diferența pe nivel subliminal – percepția audienței – între terorist și vampir? Ambele cuvinte transmit același lucru: amenințare – agresivitate. În consecință nu este absolut nicio diferență între o noapte de poveste la Castelul Bran – Castelul Vampirului – vizitarea obiectivului turistic Bran și o noapte la acel hotel de 5 stele din Siria. Există o singură diferență! În terminologia de specialitate se numește TOP OF MIND.

“Top-of-mind awareness (TOMA) is a brand or specific product coming first in customers’ minds when thinking of a particular industry. Top of mind awareness is a way to measure how well brands rank in the minds of consumers.”

“TOMA este un indicator de “conștientizare”. Brandul / produsul care apare primul în mintea clienților atunci când se gândesc la o anumită industrie. TOMA este o modalitate de a măsura cât de bine se poziţionează mărcile în mintea consumatorilor.”

Ultimul loc în Europa…

În momentul în care informaţia ajunge în creierul tău şi reprezintă o potenţială ameninţare se activează mecanismele de autoapărare. Nu intrăm în detalii însă sentimentul pe care îl trăieşte o persoană când vede o ameninţare potenţială nu are cum să fie pozitiv. În consecinţă asocierea acestui personaj inventat numit Dracula cu strategia de comunicare, brandul de ţară / de turism sau orice altceva ce are legătură cu naţia din care faci parte NU este o asociere tocmai reuşită. De ce? În primul rând pentru că ne luptăm cu morile de vânt, cu bugetele de publicitate uriaşe de la Hollywood… În momentul în care discutăm despre pieţe globale, deja în mod automat, exact ca şi în cazul turiştilor nemţi care nu vin în România în concediu din aceleaşi considerente din care nici tu nu pleci cu familia în Siria în concediu, intervin “parametrii tehnici” ai brandului de ţară.

Ca să ai şanse să intri pe lista scurtă a prospectului occidental din turism trebuie iniţial să rezolvi aspectele care ţin de reputaţie. În consecinţă, reputaţia negativă pe care de fapt acest brand artificial Dracula o consolidează ne elimină din primele alegeri potenţiale * lista scurtă. Nu este de mirare că suntem pe ultimul loc în Europa, pondere turism în PIB, turistul european nici nu ia în considerare România ca şi potenţială destinaţie…

În acelaşi timp reputaţia negativă a brandului de ţară se transferă şi în mediul privat iar provocarea companiilor autohtone de a deveni branduri globale * export ZERO devine aproape imposibilă… Cred că sunt aproape să te fac să înţelegi de ce sunt extrem de importanţi aceşti 7528 de ani de continuitate. Pentru noi toţi! Chiar dacă Castelul Bran este o atracție aparent importantă, dacă luăm în considerare toate aceste aspecte tehnice, în mod stupefiant mâine ar trebui să-l dărâmăm… iar turismul * latura de incoming s-ar putea dubla în România eliminând blocajul tehnic de pe nivelul subliminal al potențialului turist european… pentru că nu-i așa – nici tu nu pleci mâine în Siria împreună cu toată familia!?

În materialele video există logica extinsă… 😈

Nu-ţi lăsa copilul singur în necunoscut! Viitorul copiilor este de fapt viitorul nostru! Copilul tău trebuie să viseze! Copilul tău are nevoie de o ancoră… are nevoie să îşi cunoască cu adevărat rădăcinile. Copilul tău trebuie să viseze la 7528 de ani de continuitate pentru un viitor sigur pentru el… altfel o să rămână singur în necunoscut. P⊕vestea Locurilor definește marca noastră de produs susținută de identitatea vizuală ROMANIA OLD EUROPE, 7528 de ani de continuitate, concept prezentat la cele mai mari târguri de turism din lume în 2016, IMEX America / Las Vegas și World Travel Market Londra. În 2017 am lansat oficial conceptul și în România pe Stadionul JIUL Petroșani în fața a 12000 de oameni iar în 2018 am dus conceptul spre ISTANBUL împreună cu Avram Iancu. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de rumâni!

♦ D O N E A Z Ă ♦ Susține și TU proiectul
Spunem povestea neamului nostru multimilenar împreună!?
Fiecare popor și fiecare epocă stă pe umerii vremilor trecute.” EMINESCU




🇷🇴 reBranding ROMANIA 🇷🇴
Un proiect CSR B2B Strategy