Cel mai important proiect
al centenarului pentru PSD… !
[ m u i e ] UDREA [ l i m i t l e s s ]
6.5 miliarde de dolari – infuzie indirectă în economie
Se apropie IM World și am terminat procesul de reBranding al partenerului nostru MOLOSO™ ca să își prezinte noua poziționare LIMITLESS în cadrul acestui eveniment extrem de important pe nișa lor de activitate. MOLOSO™ este partenerul cu care o să ducem P⊕vestea Locurilor la nivelul 2 în digital după ce terminăm infrastructura. Despre planificarea și achiziția unei vacanțe… printr-o agenție de turism digitală am mai scris bazat pe analizele MOLOSO™. Te invit mai jos să le analizezi. Dar ce legătură are LIMITLESS cu frunza lui UDREA?
Lasă-mă te rog să îți explic mai departe foarte scurt în următorul material video – 6.5 miliarde de dolari infuzie directă a Ministerului de Turism în economie și până la 36-37 de miliarde de dolari infuzie indirectă prin stoparea și îndreptarea procesului de comunicare al României.
Atât de simplu și atât de eficient. ENJOY:
[ d i s c o v e r ROMANIA ]
vs [ l i m i t l e s s ] dacă o să te uiți atent la structura de comunicare a celor două branduri mai jos o să vezi ceva interesant. Structua lor de comunicare este aproximativ similară și a dispărut implementarea Frunzei lui UDREA. Felicitări Domnule Bogdan TRIF pentru acești primi pași fragili…
… însă nu aceasta este calea brandului România – d.p.d.v tehnic / reBranding.
MOLOSO™ este o companie tehnică care transmite prin forma de construcție a brandului de produs LIMITLESS exact ce face – posibilități nelimitate în online. Într-adevăr și în turismul pe incoming posibilitățile sunt nelimitate însă dacă mergem aceași idee ne limităm flexibilitatea potențială de comunicare a brandului – limităm povestea lui în viitor. Dar cum am spus, felicitări pentru primii pași.
Deși sună cam dur – într-adevăr pentru CENTENAR principalul proiect PSD este MUIE UDREA – alias: eliminarea majusculelor ROM din brandul de turism, o infuzie directă în economie de 6,5 miliarde de dolari prin Ministerul Turismului și indirectă de până la 36-37 de miliarde de dolari.
În anul CENTENARULUI dragilor
nu mai există diplomație! 😉
MUIE UDREA!
Felicitări Bogdan TRIF.
360 °
reBranding ROMânia @ B2B S T R A T E G Y ™
Planificarea și achiziția unei vacanțe @ MOLOSO™
[ 7 c i r c u i t e ] propuse Ministerului de Turism @ Bogdan TRIF
Stationary frunză UDREA [ i n s t a g r a m @ Ministerul Turismului ]
Comments are closed.