Dinastia Rumânilor…
… o poveste atemporală!
Cu alte cuvinte Vechiul Testament – Civilizația Antedeluviană, Necropolele de uriași, Vatra de cult a nemuritoritorilor v e r s u s Noul Testament – Tezaurul Princiar Agighiol & Dinastia Asăneștilor, Fraţii Petru și Asan – Țara Valahilor. Sintetizând, 7527 de ani de continuitate, concept prezentat la cele mai mari târguri de turism în 2016 – IMEX America Las Vegas & World Travel Market Londra.
În călătoria de astăzi îi avem ca și invitați de onoare pe David W. Anthony – profesor de antropologie la Colegiul Hartwick din Oneonta, New York și pe emblema noastră națională Ilie Năstase. Dacă cu Domnul Anthony o să ne întâlnim la expoziția „Vechea Europă” unde este curatorul invitat al expoziției pe Domnul Năstase îl găsim contemplând conceptul Old Europe în târgul de turism al României din Londra.
Sub fiecare fotografie de mai jos
există o poveste atemporală a Dinastiei Rumânilor.
Atributul mărcii
Săptămâna trecută a fost prima ediție în care îți arătam concret un studiu de caz astfel încât să poți să înțelegi practic și ușor noțiunile tehnice. Dacă în prima ediție am discutat despre marca de companie v e r s u s marca de produs astăzi introducem o nouă noțiune. Atributul mărcii.
Cu siguranță ai realizat până acum atributul României – continuitate!?
Termenii antropologie, expoziție, New York, Ilie Năstase… au construit credibilitatea de care ai nevoie pentru a analiza mai atent informațiile. Structura materialelor a dictat atributul de marcă – continuitate – începând de la perioada antedeluviană * vechiul testament al rumânilor și până în secolele XII-XIII – Ţara Bolohovenilor & Ţara Brodnicilor – Dinastia Asăneștilor – noul testament – Dinastia Rumânilor. De la setarea atributului de marcă – atributului de brand și până la sloganul de companie – 7527 de ani de continuitate mai este doar un singur pas – în metodologia tehnică, procesul de branding / comunicare se recomandă să incluzi principalul diferențiator al companiei tale începând din slogan…
360 °
Vezi prima ediție tehnică:
[ T R A N S A L P I N A ]
Blue Ocean Strategy în turism!?