Fără limite în turism
Atunci când îți propui foarte multe obiective este mai mult decât clar că ai toate șansele să nu atingi niciunul. Având în vedere complexitatea provocării în turism din România, incoming inexistent, ultimul loc în Europa * pondere turism în PIB, Dracula – vampirul lui Bram Stoker care ne-a îngropat și la propriu și la figurat… dar tu ai impresia că în România turismul înflorește prin cozile de la Castelul BRAN… de astăzi începând în această rubrica numită strategie turism o să îmbinăm turism cu procesul de marketing strategic iar fiecare post o să aibă doar un singur obiectiv.
Astăzi despre brandul de companie
România vs brandul de produs – comunicare.
Că să avem o șansă să rezolvăm în următoarea perioadă dilema turismului în România trebuie să înțelegem în prima etapă care sunt diferențele dintre brandul de companie – ROMÂNIA și brandul de produs – strategia de comunicare. Sintetizând România Old Europe vs Povestea Locurilor.
Posibilitățile într-adevăr sunt nelimitate!
Te invit mai jos să analizezi informațiile tehnice.
* diferențele dintre cele două mărci
360 °
Masivul Poiana Ruscă – Transalpina Banatului
Brandul de companie vs Brandul de produs L I M I T L E S S ™
Comments are closed.