Cine suntem noi?
Din pasiune pentru România. Un demers cu o prognoză
financiară de până la +36 miliarde de USD anual pentru România.
Totul a început din pasiune pentru Cultura și Civilizația Neamului Românesc. Acum ceva ani, după analiza SWOT a brandului de turism oficial – frunza lui UDREA – din pasiune * la costuri de producție – am dezvoltat pentru agenția de turism Ultramarin din Timișoara alternativa Old EUROPE. Concept prezentat la cele mai mari târguri de turism din lume, IMEX America Las Vegas și World Travel Market Londra – 2016. În 2017 am lansat oficial conceptul Old EUROPE și în România pe Stadionul JIUL Petroșani în fața a 12000 de oameni. Au urmat doi ani în care am dezvoltat strategia de turism a Văii JIULUI – transferul de la industria grea – minerit – la industria ușoară – turism – pentru că efectiv NU este posibil să stau spectator la depopularea orașului meu natal – tot din pasiune… în 2017 am abandonat ideea prezentării conceptului Old Europe la conferințe de marketing / tehnice din România – a fost prezentat la 13 conferințe naționale – ultima, Iași Business Days – și am considerat că trebuie să trecem la practică, fiind mai ușor pentru audiență să înțeleagă impactul potențial – având un produs finit – platforma de comunicare Povestea Locurilor. În 2018, tot din pasiune, l-am susținut pe Avram IANCU în procesul de marketing intern – dezvoltarea platformei lui web iar prin campania de comunicare SW!M – am promovat Județul Hunedoara – locul personal de naștere – până la capătul pământului.
Sintetizând, sute de mii de kilometri prin România, zeci de materiale video… strategia de reBranding a României testată, strategia de dezvoltare a Județului Hunedoara finalizată – aproape 10 ani de pasiune pentru România & peste 100.000 de mii de euro investiți tot din pasiune.
Mărci românești – Consultanță
[ management – marketing – online – vânzări ]
În 2019 îl susținem pe Avram IANCU în aventura lui spre Președenția României și ne îndreptăm spre momentul culminant 2020 – când o să expire contractul cu Fondurile Europene – în ceea ce privește celebra frunză a lui UDREA. Momentul culminant o să fie definit și de o singură rugăminte a noastră către tine. Să ne susții demersul cedării GRATUIT a conceptului ROMANIA OLD EUROPE către stat și să dăm împreună o șansă reală României, o șansă de până la 36 de miliarde de dolari anul prin eliminarea majusculelor ROM din actualul brand de turism.
Până în 2020 poți să susții inițiativa analizând expertiza noastră.
Împreună o să reușim mai ușor să readucem normalitatea în România!
360 °
Consultanță Online – Unități de Cazare
Consultanță Marketing Strategic în Turism
Consultanță Marketing Strategic – Vânzări – Online
Comments are closed.