Castelul Bran

O noapte de neuitat la Castelul vampirului

O n⊕apte de neuitat
la Castelul vampirului

Criminalul nevăzut care ucide…
… cu sânge rece #întimpreal! 🙁

DEX: VAMPÍR, vampiri, s. m. 1. Specie de lilieci mari care trăiesc în America de Sud și care sug sângele oamenilor surprinși în somn. Acolo sunt țânțarii frigurilor galbene!… Vampirii cei mai lacomi! Fiarele cele mai crude și mai însetoșate de sânge. VISSARION, B. 109. 2. (În superstiții) Personaj din mitologia populară, despre care poporul crede că suge sângele celor vii. V. strigoi, vârcolac. Se-adun-acum aici, căscând spurcatele guri, Vampiri, stafii și balauri, strigoi. NECULUȚĂ, T. D. 89. Rușine pentru guvernul vitreg care dă unul din cele mai frumoase județe ale României pradă în ghearele unui vampir. CARAGIALE, O. I 102. 3. Criminal care ucide pentru plăcerea de a vedea curgând sânge…

Lecția de marketing
strategic în turism
♦ 3 ♦

Castelul Bran & Vampirul ucigaș

România: strigoi, vârcolac… vampir… noapte – negru, agresivitate, usturoi, sânge… amenințare!
Siria: ISIS, terorist, decapitare, teroare… agresivitate, război, amenințare.

Dacă îți ofer o excursie ultra-all-inclusive la un hotel de 5 stele în Siria pleci mâine împreună cu toată familia ta? Rămâi cu mine încă câteva momente. Care este diferența pe nivel subliminal – percepția audienței – între terorist și vampir? Ambele cuvinte transmit același lucru: amenințare – agresivitate. În consecință nu este absolut nicio diferență între o noapte de poveste la Castelul Bran – Castelul Vampirului – vizitarea obiectivului turistic Bran și o noapte la acel hotel de 5 stele din Siria. Există o singură diferență! În terminologia de specialitate se numește TOP OF MIND.

Top-of-mind awareness (TOMA) is a brand or specific product coming first in customers’ minds when thinking of a particular industry. Top of mind awareness is a way to measure how well brands rank in the minds of consumers.”

TOMA este un indicator de “conștientizare”. Brandul / produsul care apare primul în mintea clienților atunci când se gândesc la o anumită industrie. TOMA este o modalitate de a măsura cât de bine se poziţionează mărcile în mintea consumatorilor.”

Ultimul loc în Europa…

În momentul în care informaţia ajunge în creierul tău şi reprezintă o potenţială ameninţare se activează mecanismele de autoapărare. Nu intrăm în detalii însă sentimentul pe care îl trăieşte o persoană când vede o ameninţare potenţială nu are cum să fie pozitiv. În consecinţă asocierea acestui personaj inventat numit Dracula cu strategia de comunicare, brandul de ţară / de turism sau orice altceva ce are legătură cu naţia din care faci parte NU este o asociere tocmai reuşită. De ce? În primul rând pentru că ne luptăm cu morile de vânt, cu bugetele de publicitate uriaşe de la Hollywood… În momentul în care discutăm despre pieţe globale, deja în mod automat, exact ca şi în cazul turiştilor nemţi care nu vin în România în concediu din aceleaşi considerente din care nici tu nu pleci cu familia în Siria în concediu, intervin “parametrii tehnici” ai brandului de ţară.

Ca să ai şanse să intri pe lista scurtă a prospectului occidental din turism trebuie iniţial să rezolvi aspectele care ţin de reputaţie. În consecinţă, reputaţia negativă pe care de fapt acest brand artificial Dracula o consolidează ne elimină din primele alegeri potenţiale * lista scurtă.

Nu este de mirare că suntem pe ultimul loc în Europa, pondere turism în PIB, turistul european nici nu ia în considerare România ca şi potenţială destinaţie…

În acelaşi timp reputaţia negativă a brandului de ţară se transferă şi în mediul privat iar provocarea companiilor autohtone de a deveni branduri globale * export ZERO devine aproape imposibilă… Cred că sunt aproape să te fac să înţelegi de ce sunt extrem de importanţi aceşti 7527 de ani de continuitate. Pentru noi toţi! Chiar dacă Castelul Bran este o atracție aparent importantă, dacă luăm în considerare toate aceste aspecte tehnice, în mod stupefiant mâine ar trebui să-l dărâmăm… iar turismul * latura de incoming s-ar putea dubla în România eliminând blocajul tehnic de pe nivelul subliminal al potențialului turist european… pentru că nu-i așa – nici tu nu pleci mâine în Siria împreună cu toată familia!?

În materialul video de mai jos există logica extinsă…

360 °

REPUTÁŢIE, reputaţii, s. f. Părere publică, favorabilă sau defavorabilă, despre cineva sau ceva; felul în care cineva este cunoscut sau apreciat. ♦ Renume, faimă, celebritate.

De la vampir
la voievod ♦ reputație!

* sub fiecare fotografie există o poveste 😉 tehnică

[fts_facebook type=album_photos id=100000641889893 posts=6 description=yes album_id=2668537896538738 image_width=250px image_height=250px space_between_photos=5px hide_date_likes_comments=no center_container=yes]
Written by Daniel ROȘCA

Se spune că un popor fără tradiții este un popor fără viitor… ! Viitorul copiilor este de fapt viitorul nostru! Copilul tău trebuie să viseze! Copilul tău are nevoie de o ancoră, are nevoie să îşi cunoască cu adevărat rădăcinile. Copilul tău trebuie să viseze la 8500 de ani de continuitate pentru un viitor sigur pentru el… altfel o să rămână singur în necunoscut. Nu-ţi lăsa copilul singur în necunoscut ♦ susține și TU proiectul

Website: https://europegenesys.com

Comments are closed.