Road Map Europe Genesys

De 13 ani investim în propiul nostru produs!

CUCUTENI
🇷🇴 💙💛❤️ 🇷🇴

Calea spre Vechea EUROPĂ
Road Map Europe Genesys 🇷🇴

Descoperă Vechea Europă împreună cu noi!

România este vatra a ceea ce am numit Vechea Europă, o entitate culturală cuprinsă între 6.500 – 3.500 î.Hr., axată pe o societate matriarhală, teocrată, paşnică, iubitoare şi creatoare de artă, care a precedat societăţile indo-europenizate, patriarhale, de luptători din epoca bronzului şi epoca fierului. A devenit de asemenea evident, că această străveche civilizaţie europeană, precede cu câteva milenii pe cea sumeriană. A fost o perioadă de reală armonie, în deplin acord cu energiile creatoare ale naturii.” Marija Gimbutas – Profesor la U.C.L.A. – Civilizaţie şi Cultură

Multinaționalele m-au antrenat (France Telecom – Orange România, Milomor Trade Israel / KMP Germany) și după 13 ani de acumulare de experiență este vremea ca România să intre cu adevărat în războiul economic al globalizării.

Dacă în 2016 la Iași Business DAYS prezentam audienței o soluție prin care ROMÂNIA poate dezvolta 100 de multinaționale românești bazându-se pe ADN-ul strămoșilor în 2023 a venit momentul planului de afaceri definit de franciza EUROPE GENESYS – Vechea EUROPĂ.

💙💛❤️
5508 î. Hr.

5508 î. Hr. Civilizația CUCUTENI / HYPERBOREA – urieșii din Geneză.
5000 î. Hr. Culturile neolitice Vădastra, Hamangia, Gumelnița & Turdaș – Vinča.

2009 Am părăsit mediul multinațional (Orange România – Corporate Sales Manager, ultima poziție de angajat) și am pus bazele agenției de marketing strategic B2B Strategy ™ din Timișoara.

2014 Q1 ARO Palace, “Forumul pentru dezvoltarea afacerilor Brașov” “ADN-ul național mai mult decât un brand – Despre Civilizația DANUBIANĂ”. Q2 Romanian Sales Conference, Radisson Blue București, @ Business Mark, Daniel Roșca – B2B Strategy & CEO Adeplast Bogdan Pîrvu – despre tipologia de strategie Blue Ocean Strategy și aplicabilitatea ei în procesul de storytelling.

2016

Q2 Prezentare concept “OLD Europe – Vechea Europă” la cele mai mari târguri de turism din lume: IMEX America Las Vegas și World Travel Market Londra împreună cu Agenția de Turism ULTRAMARIN din Timișoara și Agenția de Incoming ULTRAVOYAGE din București. Q3 Concept “Construim de mii de ani” @ Adeplast, Marcel Barbuț & Civilizația CUCUTENI.

2017

Q1 Lansare platformă de cultură și turism Povestea Locurilor. Q2 Conferință Iași Business DAYS – speaker Daniel Roșca “Cum dezvoltăm 100 de multinaționale românești având la bază ADN-ul strămoșilor.” Q2 Lansare concept promovare Povestea Locurilor / Valea JIULUI pe stadionul JIUL din Petroșani / Concert @ Carla’s DREAMS, ANDRA & What’s UP.

💪 Ținutul Titanilor 💪

MultiversX / Stațiunea PHARANX

ROAD MAP-ul / planul nostru de afaceri pe care ți-l propunem spre analiză începe în anul 5508 î. Hr. odată cu facerea lumii. O experiență NFT P2E (play to earn) in MultiversX-ul Vechii Europe. RĂZBOIUL ÎMPOTRIVA GIGANȚILOR, o poveste inspirată din evenimente istorice reale și din povestea sfincșilor din Valea Hiperbolei, Valea Jiului, HUNEDOARA, ROMÂNIA, Europa de Est, Europa Veche. O poveste care materializează și transpune sfincșii din Ținutul Momârlanilor, Ținutul Titanilor în legendara poveste a HYPERBOREEI.

Am cartografiat în ultimii 5 ani povestea chipurilor umane întipărite în stâncile din Valea Jiului și am creat de fapt toată infrastructura necesară pentru a pune bazele unei lumi virtuale (gaming MultiversX) dublate de aceași lume de data asta în viața reală: Stațiunea PHARANX.

2017 – 2019 Promovare / storytelling > 1000 de articole și materiale video. 2020 Identificare SFINCȘI și documentare istorică (50 de chipuri împietrite).

2021 Q1 Dezvoltare brand de destinație “Ținutul Momârlanilor”. Q2 reBranding Stațiune STRAJA “Ținutul Lupilor” @ COMEXIM R Lupeni. Q3 Adoptare marcă de comunicare oficială a Văii JIULUI prin hotărâre de Consiliu Local în cele 6 orașe ale Văii și în Comuna Bănița – Bastionul lui BUREBISTA. Q3 Lansare platformă comunicare Ținutul Momârlanilor.


GETÆ

Q4 Dezvoltare storytelling “Povestea Gospodarilor / Meniu tradițional momărlănesc”. Q4 Dezvoltare concept de turism internațional HYPERBOREA – Ținutul Uriașilor. Q4 Dezvoltare circuite turistice “Drumeții spre Uriesi”.

Q4 Concept serial GETÆ “O nouă speranță” (Episoadele 1 & 2) – Promovare Cetate Getică Bănița (cel mai neglijat obiectiv din patrimonial UNESCO) & Peștera BOLII.

Road Map 💙💛❤️
EUROPE GENESYS

2022 Q1 Dezvoltare model de afaceri Europe GENESYS – Vechea Europă “5 segmente de afaceri distincte dar integrate” 170000 EGLD forecast minimal / poziționare Blue Ocean Strategy pe segmentul de turism de incoming.

Q1 Transfer element visual DRACON de la identitatea STRAJA spre Ținutul Momârlanilor / Ținutul Uriașilor – Ordinul Dragonilor / Europe GENESYS & spre operatori economici privați EQUILIBRUM™ (Symphony of the Cells™ dōTERRA™). Q2 Lansare agenție proprie de guerilla marketing https://zău.ro. Q2 Promovare concept “EUROPE GENESYS” la evenimentul “Let There Be Music” în Piața Operei din Timișoara împreuna cu Asociația NO SHEEP și ZĂU Advertising.

Timișoara 2023

Q2 Parteneriat cu Asociația Banaterra pentru conceptul NFT Timișoara 2023.

Prof. dr. Bernard Heeb: “În opinia mea este unul dintre cele mai importante situri din întreaga Europă, este cea mai mare aşezare din perioada neolitică pe care o cunoaştem şi pe de altă parte este o structură absolut fantastică. Eu cred ca situl de la Cornești va sta alături de marile situri din Europa ca Stonehenge sau Sarmizegetusa REGIA.”

Lupta TITANILOR

Caractere: Agathyrsus, Schytus & Gelonus, Tartaros, Gaya, Apollo, Echidna, Prometheus, Phorcys, Typhon, Hydra, Dragon. Superputeri Bendis agilitate cu arcul, vindecare. Gebeleisis tunete şi fulgere, cerc de foc. Cavalerul Trac călare, fortă mare. Zamolxe invulnerabilitate, vindecare. Kotys controlul naturii, puteri ale elementelor Sabazios puterea şarpelui, strângere puternică. Derzelas vindecare, rezistență Hestia foc, puteri ale elementelor Moş An vindecare, blocarea timpului. Moş Arie război, “berserk mode”.

🐉 Ordinul Dragonilor 🐉

2022 Q3 2022 Documentar istoric “Lupta TITANILOR din Valea HIPERBOREEI” împreună cu Andra DOSPINESCU (Visuri la Cheie PROtv). Q3 2022 Dezvoltare Concept Caractere P2E Europe GENESYS. Q4 Promovare concept “Ținutul Uriașilor” la Conferința Destinații Vizionare din Brasov, Hotel Qosmo.

Stațiunea PHARANX

Q4 2022 Analiză SWOT Oraș Aninoasa. Identificare potențial turistic areal sălbatic Vârful Cândet precum și rezolvarea a 7 puncte din documentul oficial de strategie al orașului prin proiectul Stațiunii PHARANX – amplasament teren total 107 Ha (documentație publică nr. 7167 din 22.11.2022).

Q4 Aviz favorabil Proiect Stațiune PHARANX de la Primăria Aninoasa (hotărâre de Consiliu Local Nr. 108 din 2022). Q4 Semnare pre-contract franciză 1 EUROPE GENESYS – PHARANX în parteneriat cu dezvoltatorul imobiliar GREEN FUTURE SNAGOV – investiție FIAT de 2.5 mil. €.

Q4 Semnare pre-contract vânzare cumpărare teren aferent festivalului RHABON vs STRABON 15000 mp. Amplasament teren: la intrarea pe Drumul Poștalioanelor, drumul pe care au trecut legiunile romane când au atacat Capitala Imperiului Getic Sarmizegetusa REGIA.

2023

Q1 Lansare colecție NFT Ordinul Dragonilor (10000 de unități). Q1 Digitalizarea Văii JIULUI în parteneriat cu COMEXIM R Lupeni (administratorul Domeniului Public Schiabil STRAJA). Semnalizarea circuitelor spre urieși prin panotaj stradal bilingv RO – EN / coduri QR spre povestea personajelor din platforma Ținutul Momârlanilor. Q1 Start construcție Zonă Festival RHABON vs STRABON (15000 mp). Q1 Dezvoltare centru achiziții produse tradiționale.

Q2 2023 Web 3.0

– SMART Contract
– Sistem de rezervări NFT
– Aplicație VOT DAO
– Token Ordinul Dragonilor
– Mini-CRM /Portal intern comunitate Ordinul Dragonilor
– Transfer in timp real FIAT investitori (bi-anual)
– Token Ordinul Dragonilor.

Q2 Lansare Franciză investitori “Europe GENESYS” (NFT 3D “Lupta TITANILOR” 100 unități).

Q3 Start construcție Stațiune PHARANX, un proiect în parteneriat cu Casa de Arhitectură BOTEZAN din DEVA

– Proiect 3D (4000 mp construiţi utili de clădiri)
– Amplasament / Teren / Vârful Cândet (100000 mp)
– Pârtie de SKI / Săniuş
– 48 de micro-evenimente
– Sănătate holistică / Simfonia celulelor
– Furnizori BIO
– Stână Momârlănescă
– Meşteşugari
– Activități pentru cei mici / tabere tematic + IAZ + Mini ZOO + Teatru

Q4 Start parcelare terenuri virtuale / colecție de NFT-uri dedicată. Q4 Start construcție joc NFT (play to earn) – primul joc din lume inspirat din evenimente istorice reale dezvoltat într-o lume virtuală și dublat de o experiență de turism în lumea reală, acolo unde turistul poate să își vizitez personajul preferat – EUROPE GENESYS – MetaversX Vechea Europă / Gamification HYPERBOREA.

Vădastra

2024 Q1-Q4 Start colecții NFT în limba engleză: Armele Geto-Dacilor, Aurul GETÆ, România în NEOLITIC (Vădastra, Cucuteni, Gumelnița, Hamangia). 2025 Scalare model de afaceri – dezvoltare francize in Bulgaria, Serbia, Ucraina, Moldova, Macedonia si Albania – Vechea EUROPA.

B2B Strategy ™

Parteneri: Povestea Locurilor, Ținutul Momârlanilor, Asociația NO SHEEP, ZĂU Advertising, La Unchiu, Comexim R, DAOS Forest, Complex Montana, Pensiunea Retezat, Melt Laboratory, B2B Strategy ™, Webcom SIB, Rollfilmcinema Blog, reFresh Design, Asociația Art Studio 7, Academia de Lupte Basarabi, Complex Casa de Vis, Green Future Snagov, ∆rt by AGC, Moșu (Cosmin Răducanu), Novian, Atelier artă meșteșugărească Nela Mihalache, Asociația Banaterra, Qubist Studio, Casa de Arhitectură BOTEZAN & Primăria ANINOASA.

De 13 ani investim în propriul nostru produs ۩ Noua Bucovină a României ۩ Pentru o alianță strategică nu ezita să ne contactezi. Vezi deasemenea & povestea tehnică 💙💛❤️ Road Map Europe Genesys 🇷🇴 sau documentul 🇷🇴 🔥 MINI ROAD MAP 🔥 🇷🇴 Așa să ne ajute Dumnezeu!

Daniel ROȘCA

0758273142

b2b-strategy.ro
europegenesys.com
povestea-locurilor.ro
tinutulmomarlanilor.ro

letstalk@b2b-strategy.ro

Written by Daniel ROȘCA

Se spune că un popor fără tradiții este un popor fără viitor… ! Viitorul copiilor este de fapt viitorul nostru! Copilul tău trebuie să viseze! Copilul tău are nevoie de o ancoră, are nevoie să îşi cunoască cu adevărat rădăcinile. Copilul tău trebuie să viseze la 8500 de ani de continuitate pentru un viitor sigur pentru el… altfel o să rămână singur în necunoscut. Nu-ţi lăsa copilul singur în necunoscut ♦ susține și TU proiectul

Website: https://europegenesys.com

2 thoughts on “Road Map Europe Genesys

Comments are closed.