reSTART Piatra Neamţ

Despre meșteșugari @ Contesse LINE
[ mărci românești ] [ strategie turism ]

reSTART Piatra Neamţ

🇷🇴 reSTART 🇷🇴
N E A M Ț 💙💛❤

Despre meșteșugărit @
💙💛❤ Contesse LINE 💙💛❤
& meșteșugari @ B2B Strategy

MEȘTEȘUGÁR, meșteșugari, s. m. Persoană care practică un meșteșug; meseriaș, meșter. Era mai bine înstărit decît meșteșugarii ceilalți. PAS, Z. I 145. Erau… amîndoi mari meșteșugari în meșteșugul lor. GALACTION, O. I 213. însoțesc cu iubire pe meșteșugar la lucrarea mîinilor sale. ISPIRESCU.

Ne-au ajuns tricourile. Mulțumim Contesse LINE! Într-adevăr se remarcă atenția la detalii, broderia este foarte atent lucrată. Luăm în considerare pe viitor să dezvoltăm și noi pentru povestea noastră o linie de materiale promo și bineînțeles că sunteți pe prima poziție la selecția viitoare a furnizorilor. Referitor la conceptul tricourilor, un plus mare, într-adevăr, trebuie să ne respectăm înaintașii și aceștia să devină modele pentru copiii noștri!

Meşteşugarii

Din neolitic până
în zilele noastre…

În martie 2015 la Piatra într-adevăr am pus accentul pe meșteșugari în strategia de dezvoltare a județului dintr-un simplu motiv. Turismul este vectorul principal care aduce turistul, potențialul de dezvoltare, iar economia locală se dezvoltă doar prin economia socială unde meșteșugarul are rolul central. Produse locale, mici antreprenori locali… de ce să mai emigrezi când poți să stai acasă!? În 2020 stăm acasă, vizităm 💙💛❤ Piatra Neamţ 💙💛❤ & reSTART-ăm turismul românesc… și bineînțeles că o să rămânem cu un suvenir local frumos!

360 °
prin PIATRA
Meşteşugarii
♦ neoliticului ♦
🇩🇪 Un neamț 🇩🇪
la Piatra Neamț

Strategie Turism NEAMT Povestea Locurilor Stam ACASA in 2020

🇷🇴 reBranding România 🇷🇴
Un proiect CSR B2B Strategy
Written by Daniel ROȘCA

P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de români pentru a elimina „greaua moştenire“. România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de țară / de turism: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român.

Website: http://b2b-strategy.ro