360 ° HYPERBOREA

Uriașii la 360 ° | Invest in Jiu Valley
[ strategie turism ]

360 ° HYPERBOREA

Invest in Jiu Valley

Sub o siglă comună, Primăriile din Valea Jiului se promovează… la cel mai mare târg european pentru investiții. Reprezentanţii Văii Jiului la acest târg sunt pimarii Vasile Jurca (Petrila), Tiberiu Iacob-Ridzi (Petroşani) și Lucian Resmeriţă (Lupeni) precum și directorul ADEH, Maria Liana Ştaier.

Cele şase administraţii locale din Valea Jiului și-au dat mâna pentru dezvoltarea fostei regiuni carbonifere și participă împreună, în perioada 8-11 octombrie 2018, la Expo Real, cel mai mare târg de investiții din Europa. Acesta este organizat din 1988 de Messe MünchenGmbH în complexul Messe München din Germania. În fiecare an, acesta acoperă o suprafață de expunere de peste 60.000 de metripătrați, atrăgând în jur de 40.000 de participanți din peste 75 de ţări şi peste 1.700 de companii şi autorităţi locale care expun în standuri. Demesul administrațiilor locale din Valea Jiului este sprijinit și de Consiliul Județean Hunedoara care a acoperit costurile de participare, prin Agenţia de Dezvoltare Economico-Socială a Judeţului Hunedoara (A.D.E.H.). Acestea se ridică la 18.362 de euro, pachetul de serviciii incluzând, de asemenea participarea unu număr de 4 reprezentanți Invest in Jiu Valley.

Uriașii la 360 °

SÍGLĂ, sigle, s. f. Prescurtare convențională formată din litera inițială sau din grupul de litere inițiale folosite în inscripții, în manuscrise etc. pentru a evita cuvintele sau titlurile prea lungi. – Din fr. sigle, lat. sigla.

Marca comercială, cunoscută și sub denumirea de brand, este un nume, termen, model, simbol sau o altă trăsătură care diferențiază, în percepția consumatorului, o organizație sau un produs de rivalii de pe piață. Brandurile sunt folosite în domeniul afacerilor, marketingului și publicității.

Practica creării unor mărci sau însemne proprii datează de la egiptenii antici, despre care se știe că aveau obiceiul de a-și însemna vitele încă din anul 2700 î.Hr. Această etichetare era folosită pentru a diferenția vitele unei persoane de cele ale alteia, prin intermediul unui simbol distinctiv, imprimat pe pielea animalului cu un fier încins. Dacă cineva fura animalele, oricine putea să identifice simbolul și să își dea seama cine era proprietarul de drept. Totuși, înțelesul termenului a fost extins pentru a desemna personalitatea strategică a unui produs sau a unei companii, astfel încât marca comercială sau brandul se referă acum la valorile și promisiunile pe care un consumator le percepe la un produs / o companie / o regiune și care îi pot influența decizia de cumpărare. De-a lungul timpului, practica de a însemna obiectele cu o marcă s-a extins către o gamă largă de ambalaje și bunuri oferite spre vânzare, cum ar fi uleiul, vinul, produsele cosmetice sau sosul de pește.

18.362 de euro aruncați pe apa Jiului… atunci când avem marca de turism a României – Sandero dar nu există marca de companie DACIA și atunci când marca de turism a Județului promovează curentul NEW AGE nu mă mai mir că un grup de copii foarte frumoși au reușit să adune primarii dar au eșuat lamentabil în această inițiativă care se dorea a fi una integrată.

Peștele de la cap se împute…
[ proverb românesc ] cc Sorin Vasilescu.

360 °

Uriașul din Parâng
Uriașul din Cheile Tăii
Uriașul din Valea Boului

Uriasul din Parang Povestea Locurilor

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA