Castelul HUNIAZILOR – o relicvă d.p.d.v. economic…

[ b o n u s 24000 euro pentru o HUNEDOARĂ creștină & puternică ]

Cum au îngropat comuniștii
istoria adevărată a Hunedoarei…

Despre strategia de salvare a Văii JIULUI & a județului.
P⊕vestea adevărată a Hunedoarei se termină în anii ’70.
Domnilor Daniel Andronache & Sorin Vasilescu – demisia!
[ milioane de ani de p⊕vești și legende – evoluționism – NEW AGE ]

Cu alte cuvinte brandul de turism HUNEDOARA.

Te rugăm să ai un pic de răbdare și să analizezi pas cu pas, braț după braț informațiile. Ca să nu întrerupem articolul la final ai toate resursele de care ai nevoie ca să îți construiești imaginea de ansamblu! Este vorba despre 5 milioane de turiști în HUNEDOARA în următorii 5 ani, turiști pe pachete integrate de turism versus comunicatul de presă al Consiliului Județean Hunedoara prin care (* emis probabil de Domnul Vasilescu – managementul ADEH) se consideră performanți cu cei 79.503 de persoane care au vizitat Hunedoara raportat la luna iunie, o creștere naturală de 12.4% – turism de tranzit.

De aproape un an și jumătate suntem în legătură directă cu acești doi decidenți iar perioada de școlarizare a lor tocmai s-a terminat. Concluzia noastră este finală – nu au făcut nimic pentru Hunedoara (* în latura în care discutăm astăzi și în care puteau într-adevăr să aibă un cuvânt de spus pentru hunedoreni). Sintetizând, Consiliul Județean Hunedoara are o viziune extrem de limitată prin cei doi factori care se implică constant în turismul Hunedorean [ Domnii Daniel Andronache & Sorin Vasilescu ] în strategia Județului Hunedoara pentru că din acești 79.503 de turiști în iunie mare parte au plătit un bilet de 20 de ron la Castelul Huniazilor… adică impact apropiat de zero în nivelul de trai al hunedorenilor. Studiul de caz al Castelului Huniazilor de mai jos o să fie relevant pentru tine.

Dărâmăm împreună CASTELUL HUNIAZILOR?

La un calcul simplu, de la 20 de ron biletul de intrare în Castelul Huniazilor la 600 de ron pachetul de turism integrat. Sau 1500 de ron… ? Un factor de 30 de ori mai mare sau chiar de 75 de ori mai mare care se răsfrânge în economia județului cu un impact semnficativ în nivelul tău de trai al cetățeanului. Dacă adăugăm meșteșugarii și produsele autohtone pentru a întregii la 360 de grade experiența pe care o propunem turistului ajungem la transferul de la industria grea la industria ușoară – adică la salvarea Hunedoarei – iar cifrele devin de-a dreptul amețitoare. Garantat cu o viziune integrată se stopează depopularea Văii JIULUI iar Hunedoara începe din nou să respire.

Castelul Huniazilor este o marcă care nu face conversie neintegrată în pachete turistice. La fel este și Sarmizegetusa REGIA… dintr-un motiv atât de simplu… se vizitează într-o oră. Pentru că nu putem să calculăm ponderea valorii biletelor de intrare din Castelul Huniazilor în PIB-ul județului… procentul este aproape de zero. 1 milion de euro încasări anual raportat la PIB-ul anual al județului – 2.8 miliarde de euro, înseamnă o pondere în Cifra de Afaceri de 0,5%. Mai simplu – dacă dărâmăm mâine Castelul Huniazilor noi hunedorenii nu pierdem mare lucru. Acest lucru se întâmplă de fapt de un an și jumătate. Atât Domnul Vasilescu cât și Domnul Andronache dărâmă constant și cu răbdare de fier bucată cu bucată din Castelul Huniazilor.

Lasă-mă te rog să îți explic!

Tot nordul județului este de fapt o marcă care nu are cum să facă conversie fără Valea JIULUI pentru că sunt doar obiective de turism de tranzit. Sintetizând, acești doi factori din conducerea Consiliului Județean Hunedoara pe lângă faptul că “dărâmă castelul bucată cu bucată” îngroapă definitiv Valea JIULUI / Județul Hunedoara.

Strategie Dezvoltare HUNEDOARA Strategie Turism HUNEDOARA

Valea JIULUI vs Județul HUNEDOARA

Valea JIULUI Împreună – HUNEDOARA creștină & puternică

Din punctul nostru de vedere am rezolvat atât strategia de salvare a Văii JIULUI dar mai ales strategia de dezvoltare a Județului Hunedoara. Întâmpinăm însă o multitudine de probleme la care nu ne-am așteptat la începutul acestui proiect extrem de complex și astăzi avem nevoie de ajutorul tău, al cetățeanului. Vrem să te ținem la curent pas cu pas cu evoluția proiectului nostru pentru că până la urmă viitorul copiilor tăi depinde de viitorul locului de naștere al poporului român – Hunedoara. Stimații Domni Vice-Președinți ai Consiliului Județean Hunedoara, Adrian Vasilescu si Daniel Andronache îngroapă prin ne-performanța lor dovedită atât Valea JIULUI dar mai ales HUNEDOARA. Culmea, Domnul Vasilescu este din Valea JIULUI însă nu înțelege absolut deloc fenomenul pe care face management neperformant în cea mai înaltă instituție a județului.

* în sală sunt aproape 70 de specialiști în turism
* te rog să ai răbdare să vizualizezi acest material video
* nu noi confirmăm cele 5 milioane de pachete turistice / ei le confirmă

Viitorul copiilor tăi!

Vreau să mă lași să îți explic ție cetățeanul Hunedoarei cum acești doi domni îți îngroapă viitorul copiilor tăi. Vreau să-i mulțumesc Doamnei Intotero pentru că este de aceași părere cu noi, trebuie eliminat păgânismul din brandul de turism al Hunedoarei, brand pe care Domnul Vice Președinte Sorin Vasilescu face management de ani de zile… Ne cerem scuze in fața Domnului Nistor pentru că nu ne-am informat suficient despre religia dânsului inițial. Am primit răspunsul dânsului referitor la acest capitol – păgânism – ne bucurăm că este născut creștin ortodox însă în același timp îi răspundem public că nu a analizat suficient de atent provocarea pe care noi o lansăm acum în spațiul public – Adevărata HUNEDOARĂ puternică. Suntem convinși însă că o să analize. Nici nu a avut într-adevăr foarte mult timp. O dezbatere publică însă o să-i fie de ajutor.

Îi mulțumim Domnului Costel Avram pentru că dă dovadă de răbdare dusă la extrem în aceste momente când face un adevărat exercițiu de investigator până ajunge la zi cu această poveste începută în anul 2017 în luna mai în biroul Doamnei Roșulescu – în momentul în care l-am cunoscut pe Domnul Daniel Andronache, al doilea Vice-Președinte al Consiliului Județean Hunedoara cu ocazia evenimentului / concertului de pe Stadionul JIUL Petroșani – cel mai mare eveniment de după revoluție din Județul Hunedoara unde am dezvoltat conceptul de comunicare Valea JIULUI Împreună pentru un antreprenor privat.

Ne bucurăm că Domnul Bobora a apreciat și ne-a mulțumit pentru sugestia noastră referitoare la conceptul de promovare al Hunedoarei pentru vizita din CHINA cu ocazia ridicării nivelului de interes al investitorilor chinezi împreună cu Primarul Orăștiei… sugestia noastră fiind Cultura Vinča – Turdaş – adiacentă Culturii Cucuteni care este în proporții covârșitoare similară cu civilizația neolitică Yangshao / Huaxia de pe răul galben din China. Într-adevăr înțelegerea fenomenului la nivel macro conferă o primă șansă HUNEDOAREI iar Domnul Bobora a făcut primul pas.

Mulțumim anticipat presei din Hunedoara pentru mediatizarea viitoarei dezbateri publice referitoare la Strategia Hunedoarei pentru că până la urmă și viitorul copiilor jurnaliștilor este în joc.

Am vrut să fim extrem de pregătiți pentru proiectul început principial în biroul Domnului Andronache la Consiliul Județean Hunedoara în întâlnirea avută împreună cu Doamna Ramona Roșulescu în consecință în paralel noi am lansat acest portal de turism numit Povestea Locurilor astfel încât în momentul în care proiectul de Strategie al Județului HUNEDOARA urma să fie demarat noi să fim pregătiți inclusiv cu teste practice.

Îi mulțumim Doamnei Ramona Roșulescu pentru toată implicarea dânsei de la startul proiectului nostru PRIVAT de test al strategiei “Adevărata HUNEDOARĂ Puternică” dar din păcate la o scurtă perioada de timp după lansare am fost nevoiți să ne despărțim. Nu am dorit și nu dorim să politizăm proiectul. Am respectat orientarea de dreapta a doamnei și drumurile noastre au început să se despartă după primul atac asupra președintelui Consiliului Județean cu care nu am fost de acord pentru că acest proiect este pentru HUNEDOARA nu pentru stânga și nu pentru dreapta. Ne bucurăm deasemenea că noul membru în conducerea Consiliului Județean – Domnul Costel AVRAM nu are culoare politică!

P⊕vestea comuniștilor…

P⊕vestea noastră de astăzi începe în anii 70, mai exact, în momentul în care comuniștii au început să îngroape p⊕vestea adevărată a Hunedoarei – istoria adevărată a Hunedoarei… cultura Turdaș – Vinča. Numele culturii vine de la localitatea Turdaș aflată în partea central estică a Județului Hunedoara – Orăștie. Zsófia Torma, prima femeie arheolog din Transilvania, a descoperit aici în secolul al XIX-lea vestigii materiale ale culturii „Turdaș”.

Zsófia Torma – antropolog și paleontolog de origine maghiară, scotea la lumină primele artefacte ale acestei culturi neolitice și le prezenta în cadrul sesiunilor științifice, la nivel european. Ea s-a născut într-o familie nobilă, ca fiică a unui baron. A studiat istoria în cadrul Universității din Cluj (actualmente, Universitatea Babeș-Bolyai) și a lucrat timp de mai mulți ani în Cluj, unde a avut un rol important în fondarea Muzeului Național de Istorie a Transilvaniei (MNIT).

A descoperit în Turdaș locuințe neolitice și a găsit mai multe materiale ceramice, unelte, piese de cult și podoabe. Torma și-a desfășurat cea mai mare parte a activității în Hunedoara, unde a creat un muzeu de arheologie și etnografie la Orăștie. Profilul muzeului se orientează către arta populară la începutul anilor 70, mai precis în 1974 la reorganizarea expoziției permanente. Atunci se schimbă și titulatura muzeului fiind numit Muzeu de Etnografie și Artă Populară.

Practic din 1974 comuniștii îngroapă încet încet istoria adevărată a Hunedoarei…

Sorin Vasilescu [ d e m i s i a ]

Pe lângă sloganul total eronat din brandul de turism al Hunedoarei [ milioane de ani de p⊕vești și legende – evoluționism – NEW AGE ] Domnul Vasilescu mai are următoarea eroare capitală în interiorul aceluiași brand. În comunicarea ADEH apare foarte des imaginea templului de la Sarmizegetusa Regia cu mesajul – aici a început istoria românilor. Dacă Domnul Vasilescu îi consideră deja pe geto-daci că fiind strămoșii poporului român – sau mai exact români, este una și pot să fiu de acord însă istoria poporului român pe același considerente comparative a început tot în Hunedoara doar că la o diferență de câteva mii de ani înainte și nu chiar în Sarmizegetusa Regia.

Domnule Vasilescu – prin management defectuos limitați istoria poporului român la 2000 de ani. Acest popor multi-milenar greu încercat. Sper că acum conștientizați erorile extrem de grave din brandul turistic HUNEDOARA.

Sub nicio formă nu avem milioane de ani de povești și legende decât dacă credem toți în evoluționism… NEW AGE. Domnule Vasilescu – trebuie neapărat să îndreptați aceste erori grave de comunicare. De peste un an și jumătate obstrucționați prin pasivitate îndreptarea acestor erori prin proiectul de strategie de mai sus. Hunedoara are nevoie de turism și are nevoie de adevăr.

Am început în noiembrie 2017 o campanie pe Gazeta de Dimineață împreună cu Ramona Roșulescu intitulată sugestiv: ce faceți din Hunedoara? Încheiem aproape la un an diferență – cu câteva zile înainte de centenar – Domnule Vasilescu – ce faceți din Hunedoara? Nu aș vrea să merg cu iterația mai departe și să mă gândesc că de fapt reprezentați vechea gardă de comuniști care doreau să țină îngropată istoria adevărată a Hunedoarei…

Trebuie să corectați strategia de comunicare ADEH. Astăzi! Nu am mers cu iterația mai depărte dar concluzia rămâne aceași – demisia Domnule Vasilescu! Efectiv nici nu pot să îmi imaginez că PSD în 2018 ține intenționat îngropată istoria neamului românesc chiar de centenar.

Daniel Andronache [ d e m i s i a ]

Domnule Andronache, la dumneavoastră este și mai complicată situația.

Vă răspund aici la întrebarea adresată ieri în întâlnirea de la Consiliul Județean. Nu, nu Consiliul Județean m-a pus să scanez pe fonduri 100% private județul și să alcătuiesc testul potențialei strategii a județului Hunedoara. Aveți dreptate. Nu dumneavoastră ați făcut acest lucru. Ați încercat ieri degeaba să vă ascundeți sub umbrela Consiliului Județean. Dumneavoastră, într-adevăr, în calitate de Vice Președinte al Consiliului Județean în informările către noi ați dezinformat constant referitor la acest proiect de strategie în turism. Intenționat sau nu – nu știm. A depins sau nu de dumneavoastră – nu știm. Dar atât timp cât se alocă Teatrului din Petroșani 3 miliarde pentru o gală festivă și noi discutam inițial despre 2.5 miliarde bugetul total pentru salvarea județului / strategia, aveți un răspuns de dat comunității! De ce nu ați reușit să obțineți bugetul?

Vă re-amintesc că în 4 ianuarie 2018 am fost informați despre aprobare bugetului pentru această strategie în ianuarie și după o să faceți achiziția. În 19 ianuarie 2018 a fost din nou o informare eronată din partea dumneavoastră – de această dată aprobarea bugetului a fost mutată pe februarie. Într-un final am primit și o cerere de ofertă oficială în martie după aproape un an de zile de voluntariat pentru Hunedoara. Cererea de mai sus. Nu înțeleg însă de ce a fost semnată de dumneavoastră și nu de Domnul Vasilescu care este de fapt responsabil de ADEH și în opinia personală de turism…

Vă re-amintesc că nu a fost vorba absolut niciodată de selecție de oferte – comisie de analiză, pentru că nu există niciun caiet de licitație – caietul tehnic al provocării. După atelierul de strategie efectuat în toamna anului 2017 la care au participat toți șefii de departamente din Consiliul Județean Hunedoara în întâlnirile succesive ați discutat tot timpul despre atribuire directă probabil din cauza informațiilor furnizate în acele întâlniri în care ați luat la cunoștință de expertiza grupului nostru. Probabil. Re-actualizăm propunerea. Ne cerem scuze public pentru că dumneavoastră vă simțiți șantajat de update-urile periodice din acestă parte a baricadei. Nu trebuie să vă simțiți așa, nu aveți de ce. Simplificăm abordarea de astăzi. Vă oferim GRATUIT proiectul dacă tot l-am efectuat deja și rămâne cum a fost de la început pentru noi un proiect non profit.

Mai nou am observat deasemenea că deviați spre strategie nu strategie în turism. Vă anunț că în discuțiile cu Domnul Vasilescu și dumneavoastră știți bine aceste aspecte – singura strategie viabilă pe care puteți să o controlați dumneavoastră Consiliul Județean Hunedoara direct este strategia de poziționare a județului / implicit de comunicare și turism – IMPACT 360 ° detaliată mai jos… pentru că strategiile naționale – infrastructură energetică de exemplu, nu sunt în curtea dumneavoastră direct. Domnul Vasilescu a solicitat repetitiv – strategie nișată sectorială. Oricum – prin IMPACT 360 ° atingem multe laturi din economie, multe = strategie. Nu știu de ce aveți aceste oscilații – probabil acum creionați un caiet de sarcini prin care după aproape doi ani noi să fim descalificați. Nu vă mai chinuiți. Ne descalificăm singuri! Cum? Vă oferim gratuit proiectul “Definirea strategiei turistice a Județului Hunedoara – punctul 1 din IMPACT 360 °

Până o să explicăm detaliat și acest proces vreau să trecem și prin alt punct de vedere eronat al dumneavoastră în întâlnirea de ieri. Noi nu am prezentat proiectul nostru în fața Consiliului Județean și Domnul Bobora a punctat bine, trebuie să stabiliți o dată la care să îl susținem. Noi am prezentat în fața șefilor de departamente doar potențialul de turism / de dezvoltare al Hunedoarei în toamna anului 2017. Inclusiv prin această omisiune a dumneavoastră ieri ați încercat să ne treceți pe o linie moartă. Dumnezeu știe de ce. Dar este mult mai bine așa.

Solicităm transparență totală și vă anunț că l-am invitat la susținerea proiectului nostru și pe Bogdan Trif – Ministrul Turismului și cu această ocazie invităm toată presa din Județul Hunedoara la o dezbatere publică pe acest topic. Nu ne deranjează să fie și alte companii participante la proces însă doar am ținut să vă re-amintim șirul evenimentelor inițial – atribuire directă – adică stimate Domn Andronache ați influențat de la început tot procesul privat de investiție.

Vă anunț tot pe această cale că în acest test al strategiei potențiale B2B Strategy și Daniel Roșca au investit 15000 euro, investitorii privați persoane fizice – Octavian Grindean și Florin Lionte: 12000 euro iar antreprenorii din Valea JIULUI 11000 euro * aici investiția este aproape recuperată deja.

Ne rezervăm dreptul să ne recuperăm pierderile în instanță după caz – în potențialul proces cu Consiliul Județean Hunedoara pentru că până la urmă în numele acestei instituții ați comunicat cu noi aproape un an și jumătate. Noi ne dorim să fim evaluați – proiectul nostru să fie evaluat de comunitate, de dumneavoastră – de alte companii de audit… de oricine. Ne dorim să terminăm acest circ pe care dumneavoastră îl alimentați de peste un an de zile. În materialul video de mai sus se explică clar de ce nu este posibil acest proiect la un asemenea nivel fără factorul public. Vă invit și pe dumneavoastră să îl analizați atent deși l-am mai trimis…

Ați avut posibilitatea și aveți posibilitatea să terminați acest circ început simplu. Avem rugămintea să ne comunicați răspunsul oficial al Consiliului Județean la cererile succesive – într-adevăr, multe dintre ele comunicate pe e-mailul dumneavoastră și al Domnului Vasilescu și ne-înregistrate la registratura Consiliului.

NU AVEM NEVOIE DE TURISM / INDUSTRIE UȘOARĂ ÎN HUNEDOARA

Din nou ați stat sub umbrela Consiliului Județean ieri motivând că primiți 700 de e-mailuri zilnic. Este eroarea noastră. Ne cerem din nou scuze! Dar aveți de această dată înregistrată la registratură cererea numărul 15088 din data de 04.10.2018. Mai aveți oficial 25 de zile.

HUNEDOARA trebuie să fie salvată – cu sau fără dumneavoastră.

Domnule Bobora

Vă rog să analizați din nou CENTENAR 100. Este o cerere de a participa împreună la testul final al strategiei de dezvoltare a Județului Hunedoara. Noi factorul privat am investit 38000 de euro în scanarea digitală a Județului și prin această cerere de fapt vrem să veniți alături de noi la primul exemplu din Județul HUNEDOARA de re-întoarcere a banului public în economia reală

Cum?

Simplu. Dumneavoastră către B2B Strategy trebuie să furnizați suma respectivă din proiectul CENTENAR 100. Nu există axa 350 – de finanțare a sportivului. Noi o să folosim bugetul să PROMOVĂM testul deja realizat pe investiție privată / imaginea HUNEDOAREI digitală, prin vectorul de imagine Avram IANCU. Obiectivul final este să ridicăm nivelul de turiști în HUNEDOARA iar operatorii din mediul economic să simtă în timp real investiția dumneavoastră a factorului public.

Avem 2 campanii în desfășurare. Vino de Centenar în HUNEDOARA / Parângul noaptea.

Grupul nostru este unul din sponsorii lui Avram Iancu iar împreună cu Dumneavoastră Consiliul Județean Hunedoara vrem să aducem cât mai mulți din cei 20000 de fani constanți ai sportivului în HUNEDOARA. Puteți într-adevăr să refuzați și această înțiativă de CENTENAR însă o să rămână o întrebare retorică tot la adresa celor doi domni: care este proiectul dânșilor de CENTENAR, bineînțeles cu impact în economia județului!?

Ca să fie mai simplu – orice eveniment ați susținut Dumneavoastră Consiliul Județean Hunedoara – pentru că am văzut că face parte din acțiunile dumneavoastră detaliate în comunicatul de presă cu rezultatele pozitive din turism – în niciunul nu a existat și nu o să existe curând posibilitatea conversiei banului public în economia reală pentru că ADEH nu are pachete de turism dezvoltate.

Chiar dacă o să fie dezvoltate curând conversia o să fie mult mai mică pentru că NU o să fie la 360 de grade descrisă experiența potențială a turistului cum am încercat și credem noi că am reușit cu succes în acest test al viitoarei strategii de dezvoltare a județului Hunedoara.

Vă rugăm să vizionați obligatoriu pentru imaginea practică aplicată un singur material. Parcul de Aventură Părăul NEGRU și experiența la 360 de grade începând de la legendele munților RETEZAT și până la obiectivele turistice aflate în apropierea parcului.

Cu alte cuvinte înainte să semnăm contractul de strategie al județului vă invităm să îl testați. Nu știu dacă realizați dar o asemenea ofertă nu a mai fost făcută niciodată niciunei organizații de stat din România. Credem cu sinceritate că o să re-analizați întregul proces propus. Știm, este extrem de complex dar până la urmă nu putem salva Valea JIULUI și Județul HUNEDOARA prin… pasivitatea Domnului Vasilescu și prin Diplomația Domnului Andronache – trebuie un pic mai mare efort de energie aș spune.

În primul rând avem nevoie de o HUNEDOARĂ creștină!
… dacă se poate și puternică – aici este deja vorba despre strategie!

Cu mult respect, Daniel ROȘCA!

PS: Domnule Costel Avram. Editare târzie. Trebuie să vă răspund și dumneavoastră. Punctul 2 – cele 69 de ateliere de strategie – proiectul trebuie susținut de dumneavoastră NU de fiecare UAT în parte pentru că de la Județ se creionează strategia. În etapa 2 da, fiecare Primărie în parte trebuie să își construiască punctul 1 din IMPACT 360 – punctul oferit gratuit Domnului Andronache astăzi – 24000 euro BONUS.

Documente

Cerere CJHD – Corp de Control
Cerere clarificare Strategie HUNEDOARA
Cererea numărul 15088 din data de 04.10.2018
Cerere de ofertă Consiliul JUDEȚEAN Hunedoara
Ofertă integrată strategie Județ Hunedoara * IMPACT 360 °
CENTENAR 100 @ Avram IANCU – ultimul test al strategiei de turism HUNEDOARA

360 °

Cultura Turdaș – Vinča
[ e n j o y ] [ HUNEDOARA ]
8500 de copii pe stadionul JIUL
Comunicat turism de tranzit – CJHD.
Muzeul de Etnografie și Artă Populară Orăștie
Aceași viziune despre Hunedoara @ Costel AVRAM
Practici precreștine în Hunedoara @ Daniel VASILESCU
Momârlanii, ultima noastră șansă – Gazeta de Dimineață
Boala care are simptome de demisie @ Ramona Roșulescu
Transferul de la industria grea spre industria ușoară – Adevărata p⊕veste a minerilor.
URIAȘII din Valea JIULUI – pachetele integrate de TURISM care salvează HUNEDOARA.

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA