8500 de copii…

... pentru 8500 de ani de continuitate!
7526 de ani de c⊕ntinuitate

8500 de copii…

8500 de copii pentru
8500 de ani de continuitate!

Viitorul copiilor este
de fapt viitorul nostru!

Copilul tău trebuie să viseze… ! Copilul tău are nevoie de o ancoră, are nevoie să îşi cunoască cu adevărat rădăcinile. Copilul tău trebuie să viseze la 8500 de ani de continuitate pentru un viitor sigur pentru el… altfel o să rămână singur în necunoscut…

După prezenţa la cele mai mari târguri de turism din lume a venit momentul să prezentăm poziţionarea ROMANIA OLD EUROPE şi în ţară. Am lansat conceptul nostru de brand de ţară pe stadionul Jiul Petroşani. 12000 de persoane, artişti renumiţi, atmosferă incendiară, 01 iunie 2017:

P⊕vestea celor 8500 de ani de continuitate

Imaginează-ţi DACIA vs SANDERO.
Ce reprezintă DACIA şi ce reprezintă SANDERO?
Dar DACIA 1310?

DACIA / brandul de companie / brandul de ţară.
P⊕vestea Locurilor, brandul de produs.
* comunicare / implementare / proiectul nostru NON PROFIT.

Te las în continuare să vizualizezi povestea, este suficient un singur clik pe litere ca să începi călătoria, o călătorie în timp şi spaţiu… 8500 de ani de continuitate:

* susține proiectul

O călătorie în timp şi spaţiu…

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA