Viitorul anti-AGING

Susținem Producătorii Români
[ mărci românești ]

Viitorul anti-AGING

Cuvânt înainte,

Susținerea producătorilor români reprezintă o cauză importantă în strategia noastră de afaceri. Îți mulțumim că ești alături de noi în călătoria numită Povestea Locurilor. Astăzi îți arătăm o cale prin care poți să faci parte din comunitatea noastră. Ca să reușim să spunem concret povestea neamului românesc am investit, investim și o să investim în continuare în dezvoltarea acestui portal. Păstrăm proiectul non-profit și evităm în continuare cuvântul sponsorizare. Până în august 2019 au fost investiți peste 100.000 de euro și călătoria noastră împreună încă nu s-a încheiat.

Intră în comunitate,

Pentru a păstra proiectul non-profit, invesțiile noastre trebuie la un moment dat să fie amortizate. Și cum evităm cuvântul sponsorizare – evităm să cedăm controlul acestui proiect care spune într-adevăr povestea neamului românesc, așa cum nimeni nu a mai spus-o, te invităm să intrii la propriu în comunitate. Dacă ai înțeles ce înseamnă Povestea Locurilor și conceptul Romania Old Europe, dacă îți place povestea, dacă viitorul copiilor tăi este mai important decât ziua de mâine… suntem convinși că o să intrii în comunitate. Lucrează cu noi, agenția care dezvoltăm marketing-ul poveștii și susține producătorii români pe care îi promovăm în această categorie numită “mărci românești”. Este singura cale sustenabilă ca să închidem cercul invesțiilor noastre și în același timp este o oportunitate pentru tine și pentru afacerea ta * o strategie de marketing unică.

În acest fel putem să spunem împreună povestea neamului românesc… Non-profit înseamnă profit ZERO. Te asigurăm în viitor de transparență totală asupra acestui aspect și îți garantăm contractual că o să rămânem independenți!

Boască sau boștină…

Tescovina este un tratament natural revoluționar anti-AGING, combate infecțiile, alergiile de orice natură, detoxifică organismul, îmbunătățește circulația sângelui și vederea. O adevărată mină de antioxidanți. În popor, acesteia i se mai spune și boască sau boștină și reprezintă acele resturi de pulpă, sâmburi și coji de struguri rămase după prepararea vinului.

Coaja, pulpă și samburii strugurilor de culoare închisă au cel mai ridicat conținut de resveratrol, cel mai puternic antioxidant descoperit de cercetători. În vinul roșu trece doar 10% din resveratrol, restul de 90% rămâne în tescovină și este aruncat… ce se întâmplă dacă nu aruncăm resveratrolul?

Anti-Aging

Dacă nu aruncă resveratrolul producătorul român din acest studiu de caz își construiește o strategie de marketing unică începând de la poziționare – anti-aging și până la beneficiul oferit clientului final, cel mai puternic antioxidant descoperit de cercetători.

Vezi mai multe studii de caz din industria noastră de marketing – sub fiecare fotografie de mai jos este un studiu de caz comparativ. Cumpără THESAURUS și hai să povestim despre strategia de marketing și vânzări a companiei pe care o reprezinți: letstalk@b2b-strategy.ro.

Spunem în continuare
povestea neamului românesc împreună!?


* începând de la 333 € lunar
* sub fiecare fotografie există un studiu de caz


Povestea Thesaurus B2B Strategy Tescovina Anti-Aging

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA