De la ECO Driving la ECO Food

Parteneriatul public – privat – comunitate
[ mărci românești ]

De la ECO Driving la ECO Food

Strategia de turism a viitorului

Lansare concept stații încărcare mașini electrice
eMobility @ EuroElectric BARU

Parteneriatul public – privat – comunitate

Ce legătură au stațiile de încărcare a mășinilor electrice cu cetățeanul de rând din comunitatea pe care o reprezinți? Lasă-mă te rog să îți explic!

În momentul în care suntem un pic atenți la următoarele date tehnice o să înțelegem:

– cumpărătorul potențial al unei mașini electrice are o putere de cumpărare mult peste medie…
– dacă și-a cumpărat mașină electrică trebuie să și circule cu ea… nu?
– prin puterea sa de cumpărare peste medie putem spera în această etapă să nu fie o problemă mare pentru proprietarul unei mașini electrice un pachet de turism premium…
– dacă și-a cumpărat o mașină electrică putem să punem pe tabla de strategie și faptul că el, clientul nostru potențial, este interesat de cuvântul ECO… protecția mediului înconjurător, cel mai curat aer din România… și de ce nu, produsele locale ECO… de la ECO Driving la ECO FOOD.

Concluzionând, autoritățile publice din Hunedoara pot să aducă un impact decisiv în mediul de afaceri local facilitând accesul în interiorul județului al prospectului nostru cu putere de cumpărare ridicată. CUM?

Sunt 69 de Primării în Județul Hunedoara. De la nord la sud vreau să te rog să îți imaginezi o hartă a viitorului, 69 de stații de încărcare a mașinilor electrice… primul județ din România care invită proprietarii de mașini electrice să intre în județ fără nicio temere că rămân fără “combustibil”…

Parteneriatul public – privat – comunitate

În acest fel se completează semantica parteneriat public – privat – comunitate, semantică inexistentă în ultimii 27 de ani… strategia de turism a viitorului care pe lângă impactul în strategia de turism aduce un impact extrem de important și în mediul de afaceri complementar încurajând dezvoltarea micilor producători de produse tradiționale, dezvoltând meșteșugarii de produse non-food… protejând mediul înconjurător și de ce nu ridicând nivelul forței de muncă / calitatea forței de muncă… Totul pornind de la puterea de cumpărare a unui prospect deținător de mașină electrică… atât de simplu și atât de eficient, nu?

360 °

[ circuit HUNEDOARA ]

Cel mai curat aer din România.
“ECO Driving” | OffROAD prin Valea JIULUI
Cea mai bună experiență de condus din România!
Diamantul Negru al ROMÂNIEI | P⊕vestea Văii JIULUI

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA