P⊕vestea celor 8500 de ani de continuitate…

* concept prezentat la cele mai mari târguri de turism din lume
8500 de ani de c⊕ntinuitate

P⊕vestea celor 8500 de ani de continuitate…

P⊕vestea celor 8500 de ani de continuitate…

O inițiativă NON PROFIT!
Donăm conceptul statului ROMân.

Pentru noi, B2B Strategy™, după 4 ani în care am susținut singuri Cultura și Civilizația Neamului R⊕mânesc prin 77 de articole, 70 de materiale video, 13 conferințe naționale și internaționale, zeci de mii de kilometri prin România, mii de ore de muncă și milioane de vizualizări, a sosit momentul să trecem la următorul nivel. Unificăm toate resursele noastre într-un singur portal destinat românilor, companiilor cu ADN 100% românesc. Ne propunem să evidenţiem produsele şi serviciile 100% româneşti şi începem această etapă prin lansarea portalului P⊕vestea Locurilor.

P⊕vestea Locurilor definește marca noastră de produs susținută de identitatea vizuală ROMANIA OLD EUROPE, concept prezentat la cele mai mari târguri de turism din lume în 2016, IMEX America / Las Vegas și World Travel Market Londra.

P * plăcuţele de la Tărtăria
* templul mare circular din Sarmizegetusa Regia
V * matricea de la Sarmizegetusa
E * uriașul de piatră din Munții Măcin | Hyperborea
S * “carul roman” din Civilizația Danubiană Gârla Mare
T * zeiţa mamă / Cultura Cucuteni
E * tezaurul GETIC / Agighiol
A * Cetatea Sighişoara

360 ° p⊕vestea celor 8500 de copii

P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.
[ susține proiectul ] [ 8500 de ani de c⊕ntinuitate ]

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA