[ l i m i t l e s s ]

[ la IMWorld by MOLOSO™ ]

Cel mai important proiect
al centenarului pentru PSD… !

[ m u i e ] UDREA [ l i m i t l e s s ]
6.5 miliarde de dolari – infuzie indirectă în economie

Se apropie IM World și am terminat procesul de reBranding al partenerului nostru MOLOSO™ ca să își prezinte noua poziționare LIMITLESS în cadrul acestui eveniment extrem de important pe nișa lor de activitate. MOLOSO™ este partenerul cu care o să ducem P⊕vestea Locurilor la nivelul 2 în digital după ce terminăm infrastructura. Despre planificarea și achiziția unei vacanțe… printr-o agenție de turism digitală am mai scris bazat pe analizele MOLOSO™. Te invit mai jos să le analizezi. Dar ce legătură are LIMITLESS cu frunza lui UDREA?

Lasă-mă te rog să îți explic mai departe foarte scurt în următorul material video – 6.5 miliarde de dolari infuzie directă a Ministerului de Turism în economie și până la 36-37 de miliarde de dolari infuzie indirectă prin stoparea și îndreptarea procesului de comunicare al României.

Atât de simplu și atât de eficient. ENJOY:

[ d i s c o v e r ROMANIA ]

vs [ l i m i t l e s s ] dacă o să te uiți atent la structura de comunicare a celor două branduri mai jos o să vezi ceva interesant. Structua lor de comunicare este aproximativ similară și a dispărut implementarea Frunzei lui UDREA. Felicitări Domnule Bogdan TRIF pentru acești primi pași fragili…

… însă nu aceasta este calea brandului România – d.p.d.v tehnic / reBranding.

MOLOSO™ este o companie tehnică care transmite prin forma de construcție a brandului de produs LIMITLESS exact ce face – posibilități nelimitate în online. Într-adevăr și în turismul pe incoming posibilitățile sunt nelimitate însă dacă mergem aceași idee ne limităm flexibilitatea potențială de comunicare a brandului – limităm povestea lui în viitor. Dar cum am spus, felicitări pentru primii pași.

Deși sună cam dur – într-adevăr pentru CENTENAR principalul proiect PSD este MUIE UDREA – alias: eliminarea majusculelor ROM din brandul de turism, o infuzie directă în economie de 6,5 miliarde de dolari prin Ministerul Turismului și indirectă de până la 36-37 de miliarde de dolari.

În anul CENTENARULUI dragilor
nu mai există diplomație! 😉

MUIE UDREA!
Felicitări Bogdan TRIF.

360 °

reBranding ROMânia @ B2B S T R A T E G Y ™
Planificarea și achiziția unei vacanțe @ MOLOSO™
[ 7 c i r c u i t e ] propuse Ministerului de Turism @ Bogdan TRIF
Stationary frunză UDREA [ i n s t a g r a m @ Ministerul Turismului ]

discover ROMANIA

inside blog post image MOLOSO_700x700

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA

1 thought on “[ l i m i t l e s s ]

Comments are closed.