7 [ c i r c u i t e ] propuse Ministerului de Turism

@ Bogdan TRIF
[ strategie turism ]

7 [ c i r c u i t e ] propuse Ministerului de Turism

Experiența turistului străin in România

Stimate Domnule Ministru Bogdan TRIF,

Vă promit că am structurat informația astfel încât să fie foarte ușor de asimilat în prima etapă. Mai jos sub fiecare fotografie regăsiți o p⊕veste a fiecărui micro-circuit pe care noi îl supunem atenției Ministerului de Turism.

De ce facem acest lucru? Pentru că până la urmă parteneriatul public – privat așa trebuie structurat. Este normal ca în minister să nu aveți resursele necesare și când mă gândesc la resurse fac referință la tehnocrați. Este rolul Ministerului să traseze de sus strategia de turism nu a tour operatorilor pentru că până la urmă performanțele dumneavoastră le înregistrați – pozitive sau negative.

Acum, am promis să fiu scurt și concis. Inițial noi nu am vrut să dezvoltăm portalul pentru România, am avut intenția să dezvoltăm un portal în limba engleză exclusiv axat pe turismul de incoming unde spunem noi că nu există competiție însă în momentul în care am analizat mai bine am realizat un lucru extrem de interesant. Nu am fost capabili să definim cea mai bună experiență pentru incoming! A fost un moment de răscruce pentru că doar atunci am conștientizat că trebuie să luăm la pas România pentru definirea exactă a experienței pe care o propunem turistului străin.

Vă invit să analizați rezultatul:

Logica micro-circuitelor interne de turism

În urma experienței noastre în implementarea micro-circuitelor am ajuns la niște concluzii care suntem convinși că sunt interesante și pentru dumneavoastră.

România nu mai poate să se bazeze pe industrie. Principalele obiective turistice din România nu aduc un impact real în economia locală – vă rugăm să analizați exemplul Castelului Huniazilor * pondere de maxim 0,5% în PIB-ul Județului Hunedoara. Discutăm despre principalul obiectiv turistic din Județul Hunedoara…

Strategia actuală de turism nu este generatore de valoare adăugată care să atragă / dezvolte și alte industrii complementare – industria ușoară…. Aș putea continua dar mă opresc momentan aici. Toate aceste aspecte negative aș spune se pot rezolva prin logica de construcție a micro-pachetelor în turism.

Această logică doar dumneavoastră puteți să o faceți practic. În momentul în care o să reușiți să o finalizați o să reușiți de fapt un lucru extrem de important, Ministerul Turismului o să aducă la PIB-ul României până la 36 de miliarde de USD anual pornind de la stoparea exodului de capital românesc – banii de concediu ai românilor, care în acest moment ies din țară fără o direcție de atenuare a acestui fenomen.

Închei prin sloganul nostru de comunicare pe care îl implementăm în Hunedoara: Nu vă lăsaţi copilul singur în necunoscut! Vizitaţi împreună locul de naştere al poporului român, HUNEDOARA!

360 °

Adevărata p⊕veste a lui DRACULA
* probabil cel mai interesant pachet turist din lume!

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA