{ Țiganiada } Brandul de turism { ROM }

{ -36 de miliarde de USD anual... }
[ strategie turism ]

{ Țiganiada } Brandul de turism { ROM }

Țiganiada…

Pentru noi, B2B Strategy™, după 4 ani în care am susținut singuri Cultura și Civilizația Neamului R⊕mânesc prin zeci de mii de kilometri prin România, mii de ore de muncă și milioane de vizualizări, a sosit momentul să trecem la următorul nivel… țiganiada!

P⊕vestea Locurilor definește marca noastră de produs susținută de identitatea vizuală ROMANIA OLD EUROPE, concept prezentat la cele mai mari târguri de turism din lume în 2016, IMEX America / Las Vegas și World Travel Market Londra. P⊕vestea Locurilor este un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

De ce pierdem TOȚI anual
36 de miliarde de dolari?

De ce emigrează copiii noștri?
De ce nu merge nimic în ROMânia?
De ce trebuie să îți aloci un pic de timp să ÎNȚELEGI… ?

NU ESTE VORBA DESPRE TURISM!

Indiferent dacă deții o companie de distribuție produse alimentare, o pensiune sau pur și simplu faci parte din diaspora trebuie să îți aloci un pic de timp să înțelegi de ce emigrează copiii tăi! Nu sunt foarte multe de spus. Te invit să observi în primul rând majusculele din brandul de turism ROMÂNIA iar în al doilea să înțelegi fenomenul tehnic prin analiza ultimului material video!

Ulterior, poți să faci singur o analiză comparativă de ce pierdem noi TOȚI 36 de miliarde de dolari anual și de ce UK, USA, Germania… Egipt… câștigă în fiecare an miliarde de dolari… ROMÂNIA – 36 de miliarde de dolari anual * analiză BRAND FINANCE (* cea mai mare companie de audit de națiuni din lume).

Cum poți să te alături inițiativei NON PROFIT?

A. Ești proprietarul, sau cunoști proprietarul, unei agenții de turism? Analizează conceptul nostru de mini vacanțe de sfârșit de săptămână prin care avem intenția să le luăm banii românilor înainte să plece vara cu ei în Paralia Katerini… 😉 sau trimite această informație către proprietarul agenției de turism pe care bineînțeles îl cunoști!

B. Ai o pensiune sau cunoști proprietarul unei pensiuni? Citește beneficiile conceptului nostru de turism sau trimite-i proprietarului pensiunii această resursă.

C. Ești antreprenor? Îți oferim suportul de marketing de care ai nevoie la un cost de producție! Orice sumă pe care o încasăm de la tine o re-direcționăm către scopul nostru, eliminarea țiganiadei din brandul de turism. De ce? Ca să ai și tu o șansă pe termen mediu și lung să exporți. În acest moment orice inițiativa de acest gen este blocată!

D. Diaspora? Copilul tău trebuie să viseze… ! Copilul tău are nevoie de o ancoră, are nevoie să îşi cunoască cu adevărat rădăcinile. Copilul tău trebuie să viseze la 8500 de ani de continuitate pentru un viitor sigur pentru el… altfel o să rămână singur în necunoscut… susține proiectul: paypal roscadaniel@gmail.com!

Suna-mă după ce vizualizezi cel puțin ultimul material video de mai jos!

360 ° HOW to create 89,042 NEW jobs!

Daniel ROȘCA

Frunza lui UDREA

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA