Neamul r⊕mânesc la centenar…

[ 2016 vs 2017 vs 2018 [ un cadou făcut hunedorenilor ]

CENTENAR…

2016 vs 2017 vs 2018

Pentru noi, B2B Strategy™, după 4 ani în care am susținut singuri Cultura și Civilizația Neamului R⊕mânesc prin 77 de articole, 70 de materiale video, 13 conferințe naționale și internaționale, zeci de mii de kilometri prin România, mii de ore de muncă și milioane de vizualizări, a sosit momentul la finalul anului 2017 să trecem la următorul nivel. IMPLEMENTARE în anul centenar.

Am lansat portalul P⊕vestea Locurilor pe 01.01.2018, portal care definește marca noastră de produs susținută de identitatea vizuală ROMANIA OLD EUROPE, concept prezentat la cele mai mari târguri de turism din lume în 2016, IMEX America / Las Vegas și World Travel Market Londra.

În 2017 am lansat oficial conceptul și în România
pe Stadionul JIUL Petroșani în fața a 12000 de oameni… 2018?

Neamul românesc la centenar…

Dorim ca de unde s-a terminat o p⊕veste, să începem o alta pentru a reaminti românilor deznădăjduiți și pentru a arăta lumii întregi că ADN-ul românesc este puternic cu ocazia centenarului. În 2017 povestea lui Avram Iancu s-a terminat la Sulina după 89 de zile în care a parcurs întregul curs al fluviului Dunărea înot. În 2018 atât ROMANIA OLD EUROPE cât și Avram IANCU merg mai departe braț după braț spre ISTANBUL. În 2018 ducem conceptul ROMANIA OLD EUROPE spre ISTANBUL împreună cu Avram Iancu!

Strategie Dezvoltare HUNEDOARA Strategie Turism HUNEDOARA

Un cadou făcut hunedorenilor…

Judeţul Hunedoara are un potențial pentru turism peste Brașov!

Avem cinci zone folclorice distincte: Țara Hategului, Țara Moților, Ținutul Padurenilor, Zona Orăștie și Zona Momârlanilor. Lacul Cinciș, cheile Jiețului, cheile Madei, cheile Glodului, Muzee și case memoriale, cele mai vechi biserici * Densuș, Strei și Strei Sângiorgiu, Mănăstirea Prislop * Arsenie Boca, Geoagiu Băi, Călan Băi, Vața Băi, bazinele de la Feredeie, Rapolțel. Cetatea Devei, Cetatea getică Sarmizegetusa, Sarmizegetusa Ulpia Traiana, Castelul Corvinilor, Parcul Dendrologic Simeria, Rezervația de Zîmbri, Parcul Naţional Retezat, Masivul Parâng, Pădurea Bejan, Cetăți și conace medievale și feudale… Valea Jiului, un areal unic de 50 de kilometrii lungime şi 25 lăţime de pădure, cel mai curat aer din România. Vreau să vă imaginaţi cum împreună o să dezvoltăm în Hunedoara un areal unic pentru facilitarea turismului în zonă.

Dacă Ministerului de Turism îi donăm conceptul ROMANIA OLD EUROPE – adică tocmai strategia și ne dorim să fim parte din implementarea acestuia la nivel național Consiliului Județean Hunedoara nu putem să îi oferim cadou strategia dintr-un simplu motiv. Aici deja suntem la etapa de implementare. Putem însă să îi invităm alături de noi pentru că până la urmă doar INTEGRAT se poate face transferul de la industria grea – minerit la industria ușoară – turism, mestesugarit, produse tradiționale.

Hunedorenilor da, le-am oferit în 2018 ( un cadou * mulțumim Mesagerul Hunedoarean ) până acum 80 de articole de promovare, zeci de materiale video… mulțumim pe această cale partenerilor din segmentul privat.

Până ieri Povestea Locurilor a fost un proiect NON PROFIT.
De astăzi înainte o să mai vedem ce o să se mai întâmple.

Din articolul de mai sus din Mesagerul Hunedorean am aflat o viziune comună.

Ne bucurăm deasemenea să avem aceași viziune cu Domnul Costel AVRAM referitor la performanță. Da, doar integrat și doar dacă turistul rămâne cât mai mult timp în Județ se poate aduce valoare adăugată nivelului de trai al hunedoreanului.

Neamul românesc la centenar @ Costel AVRAM:

Încercăm să arătăm țării și lumii întregi că județul nostru poate deveni un motor al turismului românesc.” “În Anul Centenarului trebuie să acționăm cu toții pentru a demonstra că românii și basarabenii în veci vor fi frați.” Costel AVRAM

Doamne ajută!

Written by Daniel ROȘCA

România este pe ultimul loc în Europa d.p.d.v. al ponderii în PIB a turismului. Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia… Despre strategie în turism. Viziunea noastră despre noul brand de turism / de țară: R⊕MANIA 8500 Donăm conceptul statului Român. P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT susținut de companii românești.

Website: http://about.me/DanielROSCA