Awakening with Energy

DRAGON vs DRACON ☯️ YIN YANG

DRAGON vs
DRACON 🐺

De la începutul lumii 🐉

🐺 lupul cu corp de șarpe / dragon (balaur) 🐉 a fost unul dintre cele mai temute simboluri militare ale lumii antice. Avea forma unei capete de lup cu gura deschisă, care continua cu un corp de dragon, realizat dintr-un material textil care se umflă în vânt și forma un steag serpentin orizontal. Printr-un sistem interior ingenios, sub acțiunea curenților de aer, steagul getic producea un șuierat puternic, care avea efectul de a încuraja propriii luptători și de a panica dușmanii. De asemenea, inducea nervozitate cailor dușmanilor, care nu mai auziseră niciodată un astfel de sunet.

Povestea Invincibilității 🐺 🐉

Am integrat în identitatea vizuală a mărcii de turism și produse tradiționale Ținutul Momârlanilor un dragon cu dublă semnificație. Practic toată Valea JIULUI începând de la Petrila și până în Uricani ia forma unui dragon prin unduirea jiurilor de Est și de Vest iar simbolismul mărcii nu putea să nu fie DRAGONUL din prisma acestui ținut ancestral al momârlanilor, al transhumanței precum și a formei geografice a Văii Jiului.

Integrăm în acest fel Valea JIULUI în Arcul Carpatic 🐉 DRAGON în DRAGON 🐉 În viziunea noastră experiența pe care Ținutul Momârlanilor o propune turistului este simplă: trei sute șaizeci de grade în jurul unității de cazare – povestea fiecărui loc, practic ce poate să facă turistul în momentul în care alege o destinație. Dragonul din Valea Jiului și Dragonul din Arcul Carpatic reprezintă o continuitate culturală și spirituală între trecutul ancestral și viitorul digital al regiunii. Valea JIULUI își continuă transformarea, aducând împreună tradiția și inovația într-un nou model de dezvoltare digitală cu un accent central pe un viitor verde.

reBranding HUNEDOARA

YIN ☯️ YANG

Elementul vizual de brand este o sinteză a unei forme de fulg de nea ❄️ exprimată prin linii delicate și variații similare de nuanțe, care pot fi extinse diferit pentru sub-branduri. Simbolul reprezintă în linii mari somnul — o stare de confort și relaxare — dar mai ales trezirea cu energie, având o structură inspirată din îmbinarea perfectă a două forme complementare, plin și gol, care amintesc de 🇨🇳 echilibrul YIN YANG.

Reflectă un echilibru orientat spre dinamism, cu forme curgătoare și ondulate, ușoare dar totodată autoritare (cu o greutate bine echilibrată). Se știe că somnul are loc în mai multe cicluri, ceea ce este reflectat în formele compuse ale simbolului, toate echilibrate armonios cu elementele vecine. În același timp, linia ascendentă a simbolului reprezintă continuitate, creștere și evoluție, accentuând mesajul central al elementului vizual SLEEP EVOLUTION.

Elementul vizual central care leagă toate aceste inițiative este Dragonul 🐉 un simbol comun atât pentru Ținutul Momârlanilor (marca oficială de comunicare a regiunii Valea Jiului), cât și pentru GENESYS GREEN FUTURE STRAJA, viziunea pentru viitorul Web3 NFT TimeSHARE 🎮

Conform parteneriatului dintre B2B Strategy S.R.L. și Primăria Lupeni, înregistrat sub numărul 27748 la registratura Primăriei Lupeni în data de 6 septembrie 2024, cu privire la dezvoltarea cartierului turistic din Lupeni — un cartier conectat la Stațiunea STRAJA, în baza PUZ „Spații de Cazare, Recreere și Servicii” – proiect nr. 52 / 2022 și în concordanță cu raportul de audit finalizat pentru clientul agenției noastre, Green Future GROUP (format din companiile Softex, Alcam International, Super Ball International, Pal Group și Super Ball SRL, înregistrate sub J35/3570/2004, RO16992274), cu fabrici în Ortisoara și Covaci (Timiș), Roman (Neamț), Urziceni (Ialomița), Sfântu Gheorghe (Covasna) și Lugoj, grupul de investitori a aprobat bugetul de achiziție pentru cele două parcele de 10.000 mp.

Pe 17 și 18 martie, grupul de investitori are programată prima vizită de lucru la Primăria Lupeni pentru a stabili ultimele detalii tehnice referitoare la primele două facilități hoteliere de 4 stele din noul cartier conectat la Stațiunea STRAJA 👉 Alături de Alin Neagu, reprezentantul Green Future Group, din delegație vor face parte și Daniel Tudor de la Hubix Investment, Lucian Agape de la Alpha Vision & Development, precum și Daniel Roșca, project managerul GENESYS (Ținutul Momârlanilor), împreună cu Emil Părău – OMD Ținutul Momârlanilor.

Written by Daniel ROȘCA

Se spune că un popor fără tradiții este un popor fără viitor… ! Viitorul copiilor este de fapt viitorul nostru! Copilul tău trebuie să viseze! Copilul tău are nevoie de o ancoră, are nevoie să îşi cunoască cu adevărat rădăcinile. Copilul tău trebuie să viseze la 8500 de ani de continuitate pentru un viitor sigur pentru el… altfel o să rămână singur în necunoscut. Nu-ţi lăsa copilul singur în necunoscut ♦ susține și TU proiectul

Website: https://europegenesys.com

Lasă un răspuns